فکری سرمربی نساجی شد/ فکری: نساجی را به روزهای خوب می‌رسانیم!

سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه به عنوان سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران انتخاب شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پس از استعفای محمدرضا مهاجری از سرمربیگری نساجی مازندران، اعضای هیات مدیره این تیم با محمود فکری به توافق رسیدند تا او برای ادامه مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر هدایت تیم محبوب مازندرانی را بر عهده داشته باشد. مراسم معارفه محمود فکری به عنوان سرمربی جدید نساجی مازندران امروز(سه شنبه) در محل تمرین این تیم در ورزشگاه کارگران برگزار خواهد شد.

محمود فکری ۳۰ بازی ملی و یک گل ملی را در کارنامه داشته و به عنوان بازیکن در تیم های نساجی مازندران، استقلال تهران، فجرسپاسی شیراز و شیرین فراز کرمانشاه توپ زده است.

همچنین فکری در تیم های شیرین فراز، استقلال (دستیار)، مس کرمان (دستیار)، صبای قم (دستیار)، نساجی مازندران، نفت مسجد سلیمان، شاهین شهرداری بوشهر، سرخپوشان پاکدشت، آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه سابقه مربیگری دارد.

فکری: خوشحالم به تیمی برگشتم که فوتبالم را در آنجا شروع کردم/نساجی را به روزهای خوب می‌رسانیم

محمود فکری در گفت‌و‌گویی، در خصوص پذیرفتن هدایت تیم فوتبال نساجی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به تیمی برگشتم که هم فوتبالم را از آن شروع کرده‌ام و هم یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران محسوب می‌شود.

وی افزود: از حسن اعتماد مسئولان باشگاه نساجی به خودم تشکر می‌کنم و امیدوارم با برنامه‌ریزی و کارهایی که انجام می‌دهیم تیم را به شرایط خوبی برسانیم. در این بین برای محمدرضا مهاجری نیز که زحمات زیادی در این مجموعه کشیده آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم.

سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد: در این چند روزی که تا بازی در پیش داریم فقط باید از نظر روحی و روانی روی بچه‌ها کار کنیم ضمن آنکه معتقد هستم این تیم توانایی‌های زیادی دارد و می‌تواند روحیه پیروزی را در خود تقویت کند. بدون شک برای کسب بهترین نتیجه مقابل ماشین‌سازی آماده خواهیم شد و امیدوار هستم عملکرد خوبی مقابل این تیم داشته باشیم.

فکری با اشاره به نقش پررنگ طرفداران نساجی در ادامه راه این تیم در لیگ برتر گفت: طرفداران نساجی در این سال‌ها زبانزد فوتبالی‌ها بودند و در روزی که این تیم به لیگ برتر صعود کرد یک روز به یادماندنی را در فوتبال ایران رقم زدند. مطمئنا آنها مثل همیشه از تیمشان حمایت می‌کنند و من و همکارانم هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که آنها خوشحال باشند.

فکری در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد تشکر ویژه و خالصانه ای هم از آقایان پرویزی و حکیمی مالک و سرپرست تیم خوشه طلایی داشته باشم که محبت کرده و اجازه دادند به نساجی مازندران ملحق شوم. برای این عزیزان و تیم خوشه طلایی هم بهترین ها را آرزو می‌کنم.