هفته سوم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور/تیم بسکتبال آمل از سد حریفش گذشت

تیم بسکتبال کاله آمل در هفته سوم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از سد حریفش تیم هیئت هندبال قم گذشت. به گزارش مازند اسپرت ؛ بازی دو تیم کاله مازندران و هیئت هندبال قم در چارچوب هفته سوم لیگ دسته اول بسکتبال از ساعت ۱۶ عصر جمعه به مصاف هم رفتند که آملی‌ها در پایان […]

3تیم بسکتبال کاله آمل در هفته سوم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از سد حریفش تیم هیئت هندبال قم گذشت.

به گزارش مازند اسپرت ؛ بازی دو تیم کاله مازندران و هیئت هندبال قم در چارچوب هفته سوم لیگ دسته اول بسکتبال از ساعت ۱۶ عصر جمعه به مصاف هم رفتند که آملی‌ها در پایان بانتیجه ۸۱ بر ۶۶ پیروز شدند.

در کوارتر اول بازیکنان کاله بازی را خوب آغاز کردند و توانستند با کارتیمی و پرتاب‌های درست، کوارتر اول را با امتیاز ۲۴ بر ۱۳ نماینده قم راشکست دهند. در کوارتر دوم تیم هیئت بسکتبال قم نسبت به کوارتر اول کمی هماهنگ‌تر ظاهر شدند ولی آملی‌ها با درخشش علی نصیری بازیکن تیم ملی جوانان توانستند ۳۸ بر ۳۴ نیمه اول این دیدار به سود خود به پایان برسانند.

در کوارتر سوم این دیدار کاله ای‌ها اختلاف کوارتر قبلی را حفظ کردند و با دفاع‌های منسجم خود توانستند ۵۷ بر ۵۰ حریف خود را شکست دهند. در کوارتر چهارم این دیدار نماینده مازندران روند رو به رشد خود را ادامه دادند و در ادامه با پرتاب‌های سه امتیازی محمدحسین پور این دیدار با امتیاز ۸۱ بر ۶۶ پایان یافت.

 

بیش از ۵۰۰ هوادار آملی در سالن پیامبر اعظم آمل حضور داشتند و تیم کاله را موردحمایت خود قراردادند.

تیم بسکتبال کاله جوان دوشنبه هفته آینده باید در تهران به مصاف تیم ملی جوانان برود.

نتایج کامل هفته دوم به شرح زیر است: 

 

هیات بسکتبال قزوین  73 -پارسا  مشهد ۸۳

پتروشیمی بندر امام ۶۸ – پدافند رعد اصفهان ۶۰

شهرداری دزفول ۷۳ – شاهین  اهواز ۶۸

شهرداری  کاشان ۵۶ – مس کرمان ۴۶

نفت امیدیه ۸۸ – آدمیس میناب ۸۰

کاله مازندران ۸۱ – هیات بسکتبال قم ۶۶

مهرام تهران ۷۶- هیات بسکتبال کردستان ۶۰