شکست تلخ بابلی ها در اراک / خونه به خونه باخت ، بد هم باخت + حواشی

هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این روز خونه به خونه میهمان نماینده اراک بود . دو تیم […]

khoonebbkhهفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این روز خونه به خونه میهمان نماینده اراک بود .

دو تیم آلومینیوم اراک و خونه به خونه بابل از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفته اند که در پایان تیم میزبان موفق شد با نتیجه پرگل و عجیب ۴ بر صفر تیم قدرتمند حونه به خونه مازندران را شکست دهد .

 

در ادامه گزارش این بازی را مشاهده میکنید :

 

آلومینیوم اراک ۴ – ۰ خونه به خونه

استادیوم امام خمینی اراک

تماشاگر: ۲۵۰۰نفر

شرح گل ها:

دقیقه ۴: آلومینیوم ۱ – ۰ خونه به خونه: حسین احمدلو به ضربه سر دیدنی توپ ارسالی از نقطه کرنر را به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۲۴: آلومینیوم ۲ – ۰ خونه به خونه: ضربه سر قریشی روی ارسال هم تیمی اش از یک ضربه ایستگاهی و خروج اشتباه دروازه بان حریف به گل دوم آلومینیوم تبدیل شد.

دقیقه ۳۹: آلومینیوم ۳ – ۰ خونه به خونه: روی اشتباه مدافع خونه به خونه روح الله عرب در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت و به آسانی توپ را در کنج دروازه حریف جای داد.

دقیقه ۵۰: آلومینیوم ۴ – ۰ خونه به خونه: روی یک ارسال از ضربه ایستگاهی علی حق دوست به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

اتفاقات بازی:

دقیقه ۲۲: ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه نصیب خونه به خونه شد که بازیکن این تیم نتوانست از این موقعیت عالی بهره ببرد.

دقیقه ۴۲: مرتضی محفوظی می توانست اختلاف را بیشتر کند ولی ضربه ایستگاهی این بازیکن با اختلاف اندکی از کنار دروازه بیرون رفت.

شرح بازی:

آلومینیوم از همان ابتدا تهاجمی آغاز کرد و با حمایت تماشاگران سعی در گشودن دروازه حریف داشت و خیلی زود مزد زحمات خود را گرفت و به گل رسید. بعد از گل بازی متعادل دنبال شد و خونه به خونه سعی در به تساوی کشیدن بازی داشت و بیشتر روی پرتاب های اوت برنامه ریزی کرده بودند ولی تیم آلومینیوم هوشمندانه تر عمل کرد و به گل دوم رسید. پس از گل دوم بازی کاملا در اختیار آلومینیوم بود و این تیم باز هم در نیمه اول به گل رسید تا کار تیم بابلی را در نیمه اول تمام کند. نیمه دوم نیز با شروع طوفانی الومینیوم آغاز شد ولی پس از گل بازی فروکش کرد و با همان ۴ گل پایان یافت.

حواشی:

* بازی با چند دقیقه تاخیر آغاز شد.

* در دقیقه ۲۴ تماشاگران اراکی هادی نوروزی را بشدت تشویق کردند و در همین لحظه آلومینیوم به گل رسید.

* در دقیقه ۳۰ تیم خونه به خونه به گل رسید ولی داور خطا روی دروازه بان را اعلام کرد و گل را نپذیرفت، همین مساله سبب شد اکبر میثاقیان به شدت به داوری اعتراض کند و حتی به حالت قهر در حال بیرون رفتن از زمین بازی بود که با دخالت نیمکت نشینان منصرف شد و به روی نیمکت بازگشت.

* از دقیقه ۳۸ باران پاییزی در ورزشگاه شروع به باریدن کرده است.

* حملات بی امان آلومینیوم هواداران این تیم را به وجد آورده و بشدت تیم خود را تشویق می کردند، در پایان نیز دلگرم بشدت تشویق شد.