رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار: آمبولانس برای برگزاری مسابقات فوتبال در فریدونکنار نداریم !!

رئیس هیئت فوتبال ورزش و جوانان فریدونکنار گفت: برای برگزاری مسابقات فوتبال در استادیوم شهید کریم آزادی فریدونکنار آمبولانس نداریم. به گزارش مازند اسپرت ؛غلام‌حسین صانعی عصر امروز در جلسه هیئت فوتبال این شهرستان اظهار کرد: نگاه حمایتی فرماندار فریدونکنار از ورزش شهرستان ارزنده است و در همین مدت کمتر از یک سال شاهد خدمات […]

feriiiiرئیس هیئت فوتبال ورزش و جوانان فریدونکنار گفت: برای برگزاری مسابقات فوتبال در استادیوم شهید کریم آزادی فریدونکنار آمبولانس نداریم.

به گزارش مازند اسپرت ؛غلام‌حسین صانعی عصر امروز در جلسه هیئت فوتبال این شهرستان اظهار کرد: نگاه حمایتی فرماندار فریدونکنار از ورزش شهرستان ارزنده است و در همین مدت کمتر از یک سال شاهد خدمات خوب دولت در حوزه ورزش هستیم.

وی افزود: برگزاری نشست‌های صمیمی هیئت‌های ورزشی کار بسیار خوبی است که در فریدونکنار با ریاست فرماندار برگزار می‌شود و لازم است در این جلسات دغدغه‌های ورزشی‌ها بررسی و راهکارهای لازم اتخاذ شود.

رئیس هیئت فوتبال اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خواستار رفع دغدغه‌های هیئت‌های ورزشی شهرستان شد و تصریح کرد: یک‌هزار و ۳۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته در فوتبال فریدونکنار فعالیت دارند.

وی بر لزوم بیمه شدن همه ورزشکاران تاکید کرد و ادامه داد: فریدونکنار دارای بیش از یک‌هزار فوتبالیست و فوتسالیست بیمه شده در اداره ورزش و جوانان است.

صانعی با بیان اینکه هر هفته مسابقات فوتبال در سطوح مختلف با میزبانی فریدونکنار برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: استادیوم ورزشی شهید کریم آزادی و زمین چمن درخشان دو ورزشگاه فریدونکنار هستند که میزبان مسابقات می‌شوند.

وی با اشاره به حضور تیم‌های فوتبال و فوتسال فریدونکنار در رده‌های استانی و کشوری، بیان کرد: در لیگ‌های مختلف نماینده داریم و عناوین خوبی نیز توسط تیم‌های فوتبال فریدونکنار در رده‌های مختلف پایه و بزرگ‌سالان کسب کردیم.

رئیس هیئت فوتبال اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با تقدیر از حمایت‌های شورای اسلامی شهر فریدونکنار از ورزش خواستار روشن‌تر شدن وضعیت تخصیص اعتبارات دو درصد شورای شهر به هیئت‌های ورزشی شد.

صانعی از ساخت ساختمان اداری هیئت فوتبال فریدونکنار با هزینه‌های شخصی خبر داد و گفت: برای برگزاری مسابقات فوتبال آمبولانس نداریم که قرار است با فرماندار فریدونکنار این مشکل در روزهای آینده برطرف شود.