ایمان صادقی کوکنده:به همراه بیمه رازی در مسابقات باشگاه های جهان شرکت میکنم

ایمان صادقی : هیچ چیز از ۶۵ کیلویی های ایران کم ندارم و تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم در المپیک حاضر شوم .   به گزارش خبرنگار مازند اسپرت ؛ ایمان صادقی کوکنده ، کشتی گیری است که پس از مهدی تقوی توانست در دو دوره ی متوالی مسابقات جوانان جهان به مدال […]

dfsdfsdایمان صادقی : هیچ چیز از ۶۵ کیلویی های ایران کم ندارم و تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم در المپیک حاضر شوم .

 

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت ؛ ایمان صادقی کوکنده ، کشتی گیری است که پس از مهدی تقوی توانست در دو دوره ی متوالی مسابقات جوانان جهان به مدال طلا دست پیدا کند . اما در مسابقات انتخابی بزرگسالان برای حضور در مسابقات جهانی لاس وگاس به دلایل مختلف نتواست شایستگی های خود را نشان دهد .

حالا این جوان جویباری تمام وجودش سرشار از انگیزه است تا در مسابقات انتخابی المپیک همه ی ۶۵ تایی های ایران را شکست دهد تا بتواند در ریو بر روی تشک برود .

 

صادقی در خصوص وضعیت این روزهایش به خبرنگار مازند اسپرت گفت : در حال حاضر در جویبار مشغول گذراندن تمریناتم هستم و خود را برای مسابقات جام تختی آماده می کنم . البته پیش از این مسابقات به احتمال فراوان باید به همراه تیم بیمه رازی در مسابقات باشگاه های جهان هم شرکت کنم .

صادقی در پاسخ به این سوال که آیا در این مسابقات در وزن ۶۵ کیلو کشتی خواهد گرفت یا نه این گونه جواب داد :در مسابقات جام باشگاه های جهان و مسابقات جام تختی در وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی خواهم گرفت و پس از آن صد در صد به ۶۵ کیلو خواهم رفت تا در فروردین سال بعد بتوانم در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنم .

قهرمان دو دوره ی مسابقات جوانان جهان در خصوص شانسش برای حضور در المپیک اظهار کرد : من تمام تلاشم را به کار می بندم و با تمام قوا در این مسابقات شرکت خواهم کرد . بقیه اش را به خدا می سپارم . امیدوارم هرکس که شایسته تر است به المپیک برود .

 

122

4545