نامجومطلق: بازی استقلال مقابل سپاهان در شأن قهرمانی بود/ با این کیفیت به برد دربی امیدوار شدم

بازیکن سابق سرخابی‌ها گفت: بازی استقلال مقابل سپاهان در چارچوب هفته دهم در شأن یک تیم قهرمان بود. به گزارش مازند اسپرت ؛مجید نامجومطلق در گفت‌وگويي در مورد پیروزی ۳ بر صفر استقلال برابر سپاهان اظهار داشت: به کادر فنی، بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم. همانطور که در بازی‌های گذشته استقلال خوب بازی نمی‌کرد و […]

بازیکن سابق سرخابی‌ها گفت: بازی استقلال مقابل سپاهان در چارچوب هفته دهم در شأن یک تیم قهرمان بود.

خبرگزاری فارس: نامجومطلق: بازی استقلال مقابل سپاهان در شأن قهرمانی بود/ با این کیفیت به برد دربی امیدوار شدم

به گزارش مازند اسپرت ؛مجید نامجومطلق در گفت‌وگويي در مورد پیروزی ۳ بر صفر استقلال برابر سپاهان اظهار داشت: به کادر فنی، بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم. همانطور که در بازی‌های گذشته استقلال خوب بازی نمی‌کرد و ما انتقاد می‌کردیم اما در این بازی که آنها عملکرد خوبی داشتند ما تعریف می‌کنیم.

وی ادامه داد: پرویز مظلومی در این بازی یک سورپرایز داشت و آن این بود که به جوانان میدان داد که شوک بسیار خوبی داد. هر موقع استقلال اینگونه بازی کند قطعا هواداران هم راضی خواهند بود و نتیجه هم می‌گیرد. بازی استقلال به گونه‌ای بود که در شأن تیم قهرمان بود. آنها بسیار خوب، جنگنده و باقدرت ظاهر شدند.

بازیکن اسبق استقلال در مورد عملکرد سپاهان یادآور شد: با وجود اینکه سپاهان در دیدارهای گذشته نتوانسته بود نتیجه بگیرد اما در این بازی چندین موقعیت روی دروازه استقلال خلق کرد که البته مدافعان و دروازه‌بانان تیم کمترین شانس را برای آنها باقی می‌گذاشتند. کیفیت بازی استقلال به گونه‌ای بود که اگر این بازی را واگذار هم می‌کرد باز هم از آن تمجید می‌کردیم.

نامجومطلق در مورد اشتباهات فردی سپاهان گفت: گل اول بازی در روند این دیدار تاثیرگذار بود و پس از آن استقلال بازی بسته‌ای را به نمایش گذاشت. این مسئله باعث شد که استقلال از بازیکنان سرعتی خود مثل جابر انصاری و سجاد شهباززاده استفاده کند و در ضدحملات بتواند موقعیت‌هایی را خلق کند.

بازیکن سابق سرخابی‌ها در مورد دیدار هفته آینده استقلال مقابل پرسپولیس گفت: این پیروزی می‌تواند روی بازیکنان استقلال تاثیر مثبتی بگذارد اما نباید این فکر را کنند که چون در این بازی پیروز شدند پرسپولیس را هم می‌توانند ببرند. هر بازی شرایط خاص خود را دارد. مخصوصا در دربی که ۹۰ دقیقه تعیین‌کننده است. با توجه به کیفیت بازی امروز استقلال به برتری این تیم در دربی ۸۱ امیدوار شدم.