بعد از ظهر امروز صورت گرفت/ تشییع باشکوه جانباز بهشهری

یکی از جانبازان بهشهری پس از سال‌ها رنج ناشی از جراحت‌های جنگ تحمیلی، شب گذشته دار فانی را وداع گفت و امروز پس از تشییع، در گلزار شهدای بهشهر آرام گرفت. به گزارش مازند اسپرت ؛ سیف‌الله فرهادی از جانبازان شیمیایی هشت سال دفاع مقدس و مسئول امور جانبازان و ایثارگران اداره‌کل ورزش و جوانان […]

یکی از جانبازان بهشهری پس از سال‌ها رنج ناشی از جراحت‌های جنگ تحمیلی، شب گذشته دار فانی را وداع گفت و امروز پس از تشییع، در گلزار شهدای بهشهر آرام گرفت.

خبرگزاری فارس: تشییع باشکوه جانباز بهشهری

به گزارش مازند اسپرت ؛ سیف‌الله فرهادی از جانبازان شیمیایی هشت سال دفاع مقدس و مسئول امور جانبازان و ایثارگران اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، پس از تحمل یک‌دوره بیماری ناشی از صدمات جنگ، شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

بنا به گفته دوستان و آشنایان فردی بااخلاق، متعهد و زحمتکش بود و با وجود دست و پنجه نرم کردن با بیماری، به همکاران و همراهان خود، روحیه می‌داد.

مراسم تشییع این جانباز سرافراز اسلام با حضور پرشور مردم و مسئولان به‌ویژه چهره‌های ورزشی از شهرهای مختلف مازندران، ساعت ۱۴ امروز از مقابل مسجد بلال بهشهر آغاز و پس از تشییع و دقایقی قبل در گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) این شهرستان خاک‌سپاری شد.

در این مراسم، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و معاونان و کارکنان این اداره‌کل حضور داشتند که موجب دلگرمی خانواده مرحوم فرهادی شد.