گزارش تمرین پرسپولیس طارمی اختصاصی تمرین کرد/ پانادیچ در درفشی‌فر حاضر شد

مهاجم گلزن تیم فوتبال پرسپولیس امروز در تمرین این تیم به صورت اختصاصی دور زمین دوید. به گزارش مازند اسپرت ؛ آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار این تیم مقابل ملوان امروز از ساعت ۱۶ در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید. *بازیکنان تیم پرسپولیس از ساعت […]

مهاجم گلزن تیم فوتبال پرسپولیس امروز در تمرین این تیم به صورت اختصاصی دور زمین دوید.

خبرگزاری فارس: طارمی اختصاصی تمرین کرد/ پانادیچ در درفشی‌فر حاضر شد

به گزارش مازند اسپرت ؛ آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار این تیم مقابل ملوان امروز از ساعت ۱۶ در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید.

*بازیکنان تیم پرسپولیس از ساعت ۱۶ زیر نظر مارکو به تمرین پرداختند.

*آندره پانادیچ مربی تیم فوتبال پرسپولیس که در مرخصی به سر می‌برد امروز در تمرین سرخ‌پوشان حاضر شد.

*مایکل اومانیا در ابتدای تمرین همراه با سایر بازیکنان مشغول به گرم کردن شد اما در ادامه به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت.

*رامین رضائیان و مهدی طارمی که در تمرین روز جمعه پرسپولیس غایب بودند امروز در تمرین شرکت کردند.

*مهدی طارمی امروز دیرتر از سایر بازیکنان در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و به همین دلیل برانکو به این بازیکن اعلام کرد که برای ریکاوری دور زمین به صورت اختصاصی بدود.

* بازیکن تیم پرسپولیس امروز تمرینات تاکتیکی را مرور کردند. شوت به دروازه، پاس‌کاری، حفظ توپ، سانتر از جناحین و ضربات ایستگاهی بخشی از تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس بود.

* در قسمت دیگر از تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس به فوتبال پرداختند تا تمرینات تاکتیکی برانکو را مرور کنند. در این بخش از تمرین هر گاه لازم بود برانکو سوت می‌زد و تمرین را قطع می‌کرد تا نکات مدنظرش را به بازیکنان اعلام کند.

* تمرین امروز پشت درهای بسته برگزار  شد و هیچ خبرنگار و هواداری در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر نبود.

* بازیکنان پرسپولیس بعد از تمرین امروز راهی هتل المپیک می‌شوند تا اردوی پیش از بازی مقابل ملوان را در این هتل برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های پرسپولیس و ملوان فردا و در چارچوب هفته دهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.