ایران با کلمبیا، اروگوئه و آنگولا همگروه شد

جام جهانی کوچک فوتسال(گرندپریکس) ۲۰۱۵ قرعه‌کشی شد و تیم ملی ایران حریفانش را در این بازی‌ها شناخت.     به گزارش “مازنداسپرت“، مسابقات جام جهانی کوچک(گرندپریکس) که یکی از جام‌های معتبر فوتسال محسوب می‌شود امسال نیز همانند گذشته برگزار خواهد شد که ۸ تیم در آن حضور خواهند شد و در دو گروه چهار تیمی […]

جام جهانی کوچک فوتسال(گرندپریکس) ۲۰۱۵ قرعه‌کشی شد و تیم ملی ایران حریفانش را در این بازی‌ها شناخت.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، مسابقات جام جهانی کوچک(گرندپریکس) که یکی از جام‌های معتبر فوتسال محسوب می‌شود امسال نیز همانند گذشته برگزار خواهد شد که ۸ تیم در آن حضور خواهند شد و در دو گروه چهار تیمی به رقابت خواهند پرداخت که البته برخی تیم‌های مطرح دنیا مثل اسپانیا، ایتالیا و روسیه در آن غائب هستند.

قرعه‌کشی این بازی‌ها که از تاریخ چهارم تا هشتم ماه نوامبر(سیزدهم تا هفدهم آبان ماه) در برزیل برگزار می‌شود صورت گرفت که تیم ملی ایران با تیم‌های اروگوئه، کلمبیا و آنگولا در گروه B قرار گرفت و در گروه A نیز برزیل میزبان با پاراگوئه، زامبیا و گواتمالا همگروه شد.

مسابقات گرندپریکس تاکنون ۹ دوره برگزار شده است که هشت بار برزیلی‌ها قهرمان شدند و یک دوره اسپانیا در تنها حضورش عنوان نخست را کسب کرده است. تیم ملی ایران نیز دو مقام دومی و دو مقام سومی در این بازی‌ها دارد.

منبع:ورزش۳