کلوپ: لیورپول دو درصد با انتظارم فاصله داشت

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول عنوان کرد که تنها دو درصد با کسب اولین پیروزی اش در آنفیلد فاصله داشته است.   به گزارش “مازنداسپرت“، در حالیکه در دقیقه ۱۵، روبین کازان با گل دویچ پیش افتاد، پس از اخراج کوزمین، لیورپول سریعا گل تساوی را به ثمر رساند و پس از آن توپ و میدان […]

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول عنوان کرد که تنها دو درصد با کسب اولین پیروزی اش در آنفیلد فاصله داشته است.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، در حالیکه در دقیقه ۱۵، روبین کازان با گل دویچ پیش افتاد، پس از اخراج کوزمین، لیورپول سریعا گل تساوی را به ثمر رساند و پس از آن توپ و میدان را در اختیار گرفت. قرمزها موقعیت‌های بسیار زیادی ایجاد کردند ولی در استفاده از آنها ناکام بودند.
کلوپ در این رابطه گفت:” کسب اولین پیروزی در فوتبال یکی از بزرگترین چالش‌ها است. شما در دوره خوبی قرار دارید، مسیرتان درست است، تمرکز بالاست ولی توپ‌هایتان وارد گل نمی‌شود. به یک شروع دوباره در بازی نیاز داشتیم و خوب کار کردیم. چالش بزرگی بود زیرا روبین کازان تیم با کیفیتی است. طبیعی است که در فوتبال، کسی به کیفیت تیم حریف اهمیتی نمی‌دهد. ولی می‌شد دید که آنها تیم بدی نیستند و با تجربه بودند. با توپ راحت کار می‌کردند با اینکه در بیشتر مواقع مالک آن نبودند ولی وقتی صاحب آن می‌شدند خوب استفاده می‌کردند.”
لیورپول ۳۵ ضربه به سمت دروازه روبین کازان داشت و کلوپ در این رابطه گفت:” گاهی ۱۰ نفره شدن حریف خیلی به نفع ماست ولی گاهی کار را سخت می‌کند زیرا در این بازی آنها دیگر فوتبال بازی نکردند و فقط دفاع کردند. آنها راه ما را خیلی خوب سد کرده بودند ولی ما هم موقعیت‌هایی داشتیم. بنتکه توپ را به تیر زد و باز هم موقعیت‌هایی بود. در مجموع، فکر می‌کنم ۹۸ درصد خوب بودیم ولی کامل نبودیم و هنوز ۲ درصد کم داریم. این مشکل امروز ما بود.”

 

منبع:ورزش۳