نساجی مازندران در سراشیبی سقوط به دسته دوم

تیم فوتبال نساجی مازندران دومین نماینده این خطه شمال کشور در لیگ آزادگان( دسته اول) در حالی به انتظار نیم فصل اول این رقابت ها نشسته که به دلیل کسب نتایج ضعیف در سراشیبی سقوط به دسته پایین تر قرار دارد. به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم فوتبال نساجی مازندران که از ۱۱ بازی قبلی […]

تیم فوتبال نساجی مازندران دومین نماینده این خطه شمال کشور در لیگ آزادگان( دسته اول) در حالی به انتظار نیم فصل اول این رقابت ها نشسته که به دلیل کسب نتایج ضعیف در سراشیبی سقوط به دسته پایین تر قرار دارد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم فوتبال نساجی مازندران که از ۱۱ بازی قبلی خود ۱۰ امتیاز در کارنامه اش اندوخته این روزها حال و روز خوبی ندارد و دو شکست پیاپی در قائمشهر و بوشهر نیز وضعیت این تیم شمالی را در جدول بدتر کرد به طوری که هم اکنون نساجی با این امتیاز اندک در رده هفدهم جدول قرار دارد.
اگرچه نساجی به نسبت روزهای اول شروع رقابت های این فصل بازی خوبی را از خود نشان می دهد، ولی نداشتن یک خط حمله تمام عیار و وقت شناس باعث شده تا بازی خوب این تیم نیز به دادش نرسید و تداوم این روند نیز وضعیت را برای نساجی بدتر از گذشته می کند و احتمال سقوط را به یقین نزدیک می کند.
کسب نتایج ضعیف از سوی تیم نساجی مازندران باعث شد تا پس از آخرین دیدار این تیم به میزبانی ایرانجوان بوشهر که با شکست دو بر یک نساجی تمام شد، بازیکنان و کادر فنی تیم به دستور مالک و از سوی مدیرعامل به جریمه ۱۰ درصدی قراردادشان جریمه شدند که شاید این جریمه جبران ضررهای گذشته شود.
کارشناسان فوتبال در مازندران بر این باروند که این تیم شمالی علاوه بر وارد کردن شوک اساسی ، به بازیکن تمام کننده در خط حمله نیاز دارد تا بتواند از موقعیت های ایجادشده برای تیم نتیجه کسب کند و در غیر این صورت بدون شک باید بازی نساجی مازندران را در سال آینده در رقابت های دسته دوم به نظاره نشست.
البته این تیم به دلایلی در نیم فصل اول نتوانست یارگیری خوبی داشته باشد و در شرایط فعلی تا نیم فصل نیز به دلیل نداشتن جای خالی برای جذب، نمی تواند بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد و از حالا باید منتظر پایان نیم فصل اول باشد تا شاید با جذب یک تا دو بازیکن نیم فصل دوم را بهتر از قبل شروع کند.
مدیر روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران هم با کارشناسان دوستدار نساجی موفق است که این تیم وضعیت مناسبی در جدول ندارد و این روند ناشی از کسب نتایج ضعیف و نداشتن بازیکن تمام کننده است.
سعید ستاری می گوید تیمش تا نیم فصل اول به دلیل پربودن ظرفیت نمی تواند بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد و در نیم فصل دوم به خداحافظی از دو تا سه بازیکن شرایط برای جذب بازیکن جدید برایشان فراهم می شود.
ستاری هم پیش بینی کرد درصورت تداوم روند فعلی کسب نتیجه در نساجی مازندران این تیم با سابقه به دسته پایین تر سقوط می کند و باید از حالا فکری برای این تیم شود.
تیم فوتبال نساجی مازندران در لیگ های جام قدس ۱۳۶۸ و جام آزادگان در سال های ۱۳۷۰, ۱۳۷۱, ۱۳۷۲, ۱۳۷۳ حضور داشته و همواره از تیم های شهرستانی مدعی این رقابت ها محسوب می شده است به طوری که گرفتن امتیاز از بازیهای خانگی نساجی مازندران برای حریفان نساجی حتی پرسپولیس و استقلال کاری سخت و ناشدنی بود.
این تیم پس از سقوط کارخانه های نساجی همواره با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کرد و حتی واگذاری آن به بخش خصوصی هم نتوانست از مشکلات کمرشکن این تیم بکاهد. مشکلات این تیم ادامه داشت تا این که در سال ۱۳۸۷ با خلع ید قانونی مدیرعامل و مالک آن از سوی دولت و واگذاری آن به هیات تربیت بدنی شهرستان قائمشهر با مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان و تقبل کردن تمام بدهی های این تیم به مهدی پرهام مدیرعامل شرکت پولادین سازه جهان فروخته شد.