واکنش نکونام نسبت به نخستین سالروز صعود نساجی به لیگ برتر

تنها ٩ هفته‌ی مرگ و زندگی برای‌مان باقی مانده بود، از همان نخستین روز، «خدا» را لحظه به لحظه کنارم حس می‌کردم و یقین داشتم به موفقیت خواهیم رسید، چون در کنار ما هزاران هزار دل‌های بی‌ریا و خالص قرار داشت که همه زندگی و عشق‌شان «نساجی» بود،

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،جواد نکونام سرمربی سابق نساجی به‌مناسبت نخستین سالروز صعود تاریخی تیم نساجی مازندران به لیگ برتر گفت: وقتی براى اولین‌بار پیشنهاد نساجی را به من دادند، این تیم هنوز مدعى بود اما ٢ هفته از آن روز گذشت و وضع نساجی وخیم شده بود و مردم هم ناامید! اتفاقاتى مرا تحریک کرد تا دست به این کار سخت بزنم، عموماً برای رسیدن به خواسته‌هایم، گذر از معابر دشوار را بیشتر می‌پسندم، خواه یا ناخواه پیروزی در چنین مواقعی لذت‌بخش‌تر و تاریخی‌ترین است.

تنها ٩ هفته‌ی مرگ و زندگی برای‌مان باقی مانده بود، از همان نخستین روز، «خدا» را لحظه به لحظه کنارم حس می‌کردم و یقین داشتم به موفقیت خواهیم رسید، چون در کنار ما هزاران هزار دل‌های بی‌ریا و خالص قرار داشت که همه زندگی و عشق‌شان «نساجی» بود، همواره دعاگوی‌مان بودند و سیل انرژی‌های مثبت‌شان یاری‌گرمان بود.

روزِ اول تمرین به همه بچه‌ها گفتم هر کسى که نسبت به صعود نساجی حتی شک دارد، بدون تعارف از قافله ما جدا شود؛ ما باید صعود را باور داشته باشیم؛ خوشبختانه بچه‌ها هم روح بزرگ و ایمانی قوی داشتند، تمام هم و غم‌شان را در تمرینات گذاشتند تا بتوانند رؤیای ۲۴ ساله مردم را تبدیل به یک واقعیت کنند.

درک تمرکز ویژه برای چنین موفقیت‌های صعب‌العبوری بسیار سخت است اما همه کسانی که آن روزها کنار ما بودند چه بازیکنان و کادر فنی، چه مالک، مدیرعامل و ارکان باشگاه، جانانه برای رسیدن به هدف نهایی ایستادند و با حمایت پرشورهای شمال ایران بار دیگر نساجی به لیگ برتر رسید.
خوشحالم برگى از تاریخ زرین نساجى هستم و توانستم دل مردمان خوب شمال به‌ویژه مازندران را شاد کنم؛ نساجی را فراموش نخواهم کرد! زنده‌باد نساجى و نساجی‌چیان!