گام لرزان نمایندگان مازندران در مرحله یک چهارم لیگ دسته اول والیبال/ شهروند نکا امیدوارترین مازندرانی

دور رفت رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته اول والیبال مردان کشور با شکست هر چهار نماینده والیبال مازندارن به پایان رسید که در این میان شهروند نکا با کسب یک امتیاز، امیدوارترین نماینده مازندران برای دور برگشت لقب گرفت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دور رفت مرحله حذفی لیگ دسته اول والیبال کشور در گام یک چهارم نهایی با انجام چهار دیدار حساس در شهرهای رامسر، مریوان، اردکان و نکا برگزار شد که در آن چهار تیم شهروند نکا، شهدا و میلاد نور رامسر به همراه توپکا بابلسر به عنوان نمایندگان مازندران به مصاف حریفان خود رفتند.

در یکی از این دیدارها تیم مدعی و قدرتمند شهروند نکا که با صدرنشینی قاطع در گروه اول رقابت‌ها پای به دور حذفی نهاده و نماینده کرج را در دور قبل یعنی یک هشتم نهایی در دو دیدار با نتیجه مشابه ۳ بر صفر مغلوب ساخته بود در سالن سردار شهید محمد حسن قاسمی طوسی نکا میزبان حریف یزدی خود بود.

نماینده نکا درحالی از تیم خوب شهداب یزد میزبانی می‌کرد که امید زیادی در میان نمایندگان مازندران برای کسب بردی قاطع برای قطعی ساختن صعود خود به دور نیمه نهایی رقابت‌ها داشت.

اما در این دیدار و درحالی که نماینده نکا با نتیجه ۲ بر ۱ در مجموعه سِت شماری از حریف پیش بود در نهایت بازی با کشیده شدن به دست پنجم روی بی‌رحم خود را به شهروند نشان داد تا در نهایت شهروندان نکایی شاهد باخت تلخی باشند.

در این دیدار تیم شهروند دست‌های دوم و سوم را با نتایج ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۲۰ به سود خود خاتمه داد اما دست‌های اول، چهارم و پنجم را با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۷ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۲ بر مهمان خود از یزد واگذار کرد تا همه چیز به بازی برگشت در شهر والیبال خیز یزد کشیده شود.

اما در دیگر دیدار این مرحله نیز تیم شهدای رامسر دیگر نماینده مازندران درحالی که از سپاهان اصفهان در رامسر میزبانی می‌کرد در نهایت بازی را با نتیجه ۳ بر ۱ واگذار کرد تا بدون کسب امتیاز کار سختی در دور برگشت این مرحله داشته باشد.

دیگر دیدار این مرحله میان تیم‌های میلاد نور رامسر و راه‌یاب ملل مریوان در شهر مریوان برگزار دش که طی آن تیم میزبان با کسب برتری قاطع ۳ بر صفر خط و نشان جدی برای نماینده دیگر مازندران در دور برگشت کشیده باشد.

اما آخرین رقابت این مرحله نیز بین تیم‌های صنایع اردکان و توپکا بابلسر در شهر اردکان برگزار شد و چهارمین نماینده مازندران با ارائه نمایشی ضعیف در پایان ۳ بر صفر جدال را به رقیب خود واگذار کرد تا امید چندانی به بازی برگشت در خانه و میان طرفداران خود نداشته باشد.

حضور چهار تیم از مازندران در این مرحله از رشد و قدرت بالای والیبال در این خطه شمالی کشور حکایت دارد اما نتایج ضعیف این تیم‌ها تنها کورسوی امیدی را برای وقوع یک معجزه و رسیدن نمایندگان این استان به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های لیگ دسته اول مردان کشور باقی گذاشته است./بلاغ