بازگشت لک به نساجی؛ وضعیت مبهم سایپا !

دروازه‌بان نیم‌فصل اول نساجی که قصد حضور در سایپا داشت، به دلیل شرایط مبهم خود و البته این باشگاه مجددا به تیم مازندرانی بازگشت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حامد لک بعد از نیم‌فصل حضور در نساجی مازندران، بنابر نظر علی دایی راهی سایپا شد و با این تیم به توافق رسید و قرارداد بست، اما پس از آن شرایط نامناسب باشگاه سایپا و وضعیت نامشخص نقل و انتقالاتی نارنجی پوشان، در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرد تا دوباره به نساجی بازگردد.

با وجود حضور سایپا در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، اما این باشگاه در نقل و انتقالات جزو بیکارترین تیم‌هاست و حامد لک نیز که با مسؤولان این باشگاه به توافق رسیده بود، بخاطر وضعیت نامشخص و عدم پاسخگویی سایپایی‌ها تصمیم به عدم همکاری با نارنجی پوشان و حضور دوباره در نساجی گرفت.

مجید جلالی بعد از معرفی به‌عنوان سرمربی نساجی مازندران، تاکید به بازگشت حامد لک داشت که مالک این باشگاه نیز جلسه‌ای با این بازیکن برگزار کرد و در نهایت طرفین به توافق رسیدند تا مجددا به همکاری‌شان ادامه دهند.

 

این دروازه‌بان سابق تیم ملی که گفته می‌شود به دلیل مسائل غیر فوتبالی حضورش در سایپا منتفی شده، به طرز مشکوکی با عدم پاسخگویی مسؤولان این باشگاه برای همکاری‌اش مواجه شد تا بعد از یک سال و نیم، بازگشت‌اش به جمع نارنجی پوشان منتفی شود و حامد لک دوباره پیراهن نساجی را بر تن کند.

 

لک که روز گذشته تمرینات‌اش با نساجی مازندران را از سر گرفته بود، در دیدار دوستانه امروز شاگردان جلالی برابر استقلال تهران که از ساعت ۱۳ در ورزشگاه کارگران تهران آغاز شده، حضور یافت و در نیمه دوم وارد زمین شد.

 

گفتنی است، خبرنگار “ورزش سه” طی یک هفته اخیر بارها با مسؤولان و تیم رسانه‌ای باشگاه سایپا تماس گرفت تا اخبار وضعیت نقل و انتقالات و قرارداد حامد لک با این تیم را منتشر کند که هیچ یک از آنها پاسخگو نبودند.