سلیمی: مهم این است که رکوردها در مسابقات جهانی زده شود/ انتظارم از خودم بیشتر بود

وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی ایران گفت: مهم این است که رکوردهایی که زده می‌شود را بتوانیم در مسابقات جهانی ثبت کنیم.   به گزارش مازند اسپرت ، بهداد سلیمی در پایان رقابت خود در هفته دوم لیگ وزنه‌برداری گفت: سطح مسابقات خوب بود و نحوه برگزاری در حد رقابت‌های جهانی به شمار می‌رفت […]

salimiوزنه بردار فوق سنگین تیم ملی ایران گفت: مهم این است که رکوردهایی که زده می‌شود را بتوانیم در مسابقات جهانی ثبت کنیم.

 

به گزارش مازند اسپرت ، بهداد سلیمی در پایان رقابت خود در هفته دوم لیگ وزنه‌برداری گفت: سطح مسابقات خوب بود و نحوه برگزاری در حد رقابت‌های جهانی به شمار می‌رفت آمادگی خودم نیز بابت مصدومیتی که از ناحیه کمر داشتم و سه هفته مرا اذیت کرد بهتر شده و ۱۰ روزی است که تمرینات جدی را آغاز کردم، با این حال انتظارم از خودم بیشتر بود.

وی ادامه داد: در دو ضرب بدنم خالی کرد اما امیدوارم در فرصت ۴۰ روزه تا مسابقات جهانی آسیب‌دیدگی دیگر اذیتم نکند تا با آمادگی کامل به مسابقات جهانی اعزام شوم.

سلیمی در مورد ناکامی‌اش در حمله به رکورد جهان گفت: قبل از مصدومیت رکورد جهان را در اردو زده‌ بودم اما امروز از آمادگی دور بودم و بیشتر قصدم این بود که دوباره خودم را امتحان کنم. تجربه خوبی بود و مهم این است که این رکوردها در مسابقات جهانی زده شود چون مسابقات لیگ اهمیت زیادی برایم نداشت.

وزنه‌بردار فوق سنگین ایران با بیان اینکه چون انتظارات از من بالا است تلاش می‌کنم که این انتظارات را برآورده کنم در مورد وضیعت اردوها گفت: بدشانسی‌های زیادی می‌آوریم که نمونه‌اش مصدومیت محمدپور است که رقابت‌های جهانی را از دست داد و این موضوع امروز در روحیه سایر بچه ها نیز تاثیر گذاشت. امیدوارم در ادامه با تدبیر رئیس فدراسیون حداقل مشکل سهراب مرادی حل شود و با یک تیم خوب به مسابقات جهانی برویم.