افتخاری دیگر برای تکواندو مازندران / کاپ قهرمانی ششمین دوره رقابت قهرمانی کشور در دستان ببرهای مازندرانی

با اتمام بیست و ششمین دوره رقابت قهرمانی کشور تیم منتخب مازندرانی در رده نوجوانان پسر با کسب ۵ مدال طلا ، نقره و  برنز با اقتدار و صلابت همیشگی کاپ اول را با خود به خانه  آورد.    به گزارش مازند اسپرت، بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر از صبح روز […]

02050550با اتمام بیست و ششمین دوره رقابت قهرمانی کشور تیم منتخب مازندرانی در رده نوجوانان پسر با کسب ۵ مدال طلا ، نقره و  برنز با اقتدار و صلابت همیشگی کاپ اول را با خود به خانه  آورد.

 

 به گزارش مازند اسپرت، بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر از صبح روز گذشته به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، با حضور۲۵۰ هوگوپوش در قالب ۳۰ تیم و از ۲۹ استان کشور به میزبانی هيات تكواندو استان اردبیل در سالن ۶۰۰۰ نفری رضازاده در استان اردبیل برگزار شد.

در پایان دومین و آخرین روز از رقابت های قهرمانی کشور فضل اله میری نماینده وزن ۴۸- کیلو گرم ، محمدحسین نادری تکواندوکار وزن ۵۵- کیلوگرم و  ناصر اسدی سنگین وزن تیم مازندران به مرحله فینال رسیده و به ترتیب  صاحب یک برنز،  یک طلا و یک نقره  در آخرین روز این دیدار شدند.

مازندران در روز نخست یک طلا و یک برنز توسط حمیدرضا هادیان در وزن ۴۵- کیلوگرم و علی ترک چورن هوگوپوش وزن ۷۸- کیلوگرم را بدست آورد  و  در نهایت نمایندگان استان در پایان این پیکارها با کسب ۵ مدال، ۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز با احتساب  58 امتیاز با افتخار بر سکوی قهرمانی این رقابت ها تکیه زدند و کاپ قهرمانی تیمی این مبارزات را بالای سر بردند.

تيم البرز با كسب دو مدال طلا، یک نقره، ۳ برنز و ۵۶ امتیاز عنوان نايب قهرماني را به خود اختصاص داد و تيم تهران با ۳ مدال طلا و ۵۳ امتیاز بر سكوي سوم ايستاد.

تکواندو استان مازندران که در رده های پایه حرف های بسیاری برای گفتن دارد، در سال ۹۴ با ۴ اعزام به قهرمانی کشور در رده سنی خردسال و نونهال در دو بخش دختر و پسر  4 عنوان برتری را کسب کرده، احتساب کاپ قهرمانی خردسالان و نونهالان پسر، قرار گرفتن در جایگاه نایب قهرمانی در نونهالان دختر و کسب عنوان سوم مشترک در خردسالان دختر تجربه ایی بی سابقه نسبت به دیگر مدعیان تکواندو در اعزام به رقابت های قهرمانی کشور است که توانسته با شایستگی هرچه تمام تر از خود بر جا بگذارد.  اینک کسب عنوان قهرمانی نوجوانان پسر به کارنامه درخشان مازندران اضافه شد، و از ۵ اعزام ۵ سکو  را  تکواندو مازندران به خود اخصاص داد.

مدال آوران شایسته در رقابت های قهرمانی کشور:

*** وزن اول (۴۵- کیلوگرم) :
حمید رضا هادیان – مدال طلا

*** وزن دوم (۴۸- کیلوگرم):

فضل اله میری – مدال برنز

*** وزن چهارم (۵۵- کیلوگرم) :
محمد حسین نادری – مدال طلا

*** وزن نهم (۷۸- کیلوگرم):

علی ترک چون – مدال برنز

*** وزن دهم (۷۸+ کیلوگرم):
ناصر اسدی – مدال نقره

هدایت تیم پسران نوجوان را  یوسفعلی حاجی پور به عنوان سرمربی، رشید فتاحی و امیر عابدی نسب به عنوان مربی و سرپرست عهده دارند و یوسفعلی حاجی پور مربی باتجربه تیم به عنوان برترین مربی کشوری در این مسابقات شناخته شده است.

گفتنی است، تیم نوجوانان دختر استان مازندران از فردا در اوزن فرد مبارزات  خود را در رقابت های قهرمانی کشور اردبیل آغاز خواهند کرد.