رئیس هیئت تیراندازی مازندران خبر داد: برگزاری مسابقه تیراندازی اهداف پروازی زادگاه هادی نوروزی

رئیس هیئت تیراندازی مازندران از برگزاری مسابقات تیراندازی اهداف پروازی در روستای کپورچال زادگاه مرحوم نوروزی خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ علی‌اکبر رجبی امروز با اشاره به برگزاری این مسابقه با حضور برترین‌های استان در روستای کپورچال بابل اظهار کرد: این مسابقه به‌مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و همچنین یاد و […]

tirرئیس هیئت تیراندازی مازندران از برگزاری مسابقات تیراندازی اهداف پروازی در روستای کپورچال زادگاه مرحوم نوروزی خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ علی‌اکبر رجبی امروز با اشاره به برگزاری این مسابقه با حضور برترین‌های استان در روستای کپورچال بابل اظهار کرد: این مسابقه به‌مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و همچنین یاد و خاطره بازیکن با اخلاق و ارزشمند فوتبال کشور هادی نوروزی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه در روز جمعه ۲۴ مهر در روستای کپورچال زادگاه مرحوم نوروزی برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه شماره پیراهن مرحوم نوروزی ۲۴ بوده، این مسابقه در روز بیست‌وچهارم مهر برگزار و به ۲۴ نفر از تماشاگران به قید قرعه جایزه اهدا می‌شود.

رئیس هیئت تیراندازی مازندران با اشاره به اهدای جایزه نفیس در این مسابقه گفت: به نفرات اول تا ششم این مسابقه ضمن اهدای مدال و حکم قهرمانی به هر نفر یک راس گوسفند نیز داده می‌شود.

رجبی در پایان از حضور مسئولان استانی و شهرستانی در این مسابقه خبر داد و افزود: در پایان این مسابقه نیز از سوی هیئت تیراندازی استان و شهرستان از خانواده مرحوم هادی نوروزی تجلیل به عمل می‌آید.