تلاش های ستودنی صانعی/فوتبال فریدونکنار در مسیر پیشرفت و توسعه !

صانعی ادامه داد: رختكن مناسب داوران، تيم هاى ميزبان ومهمان، سرويس هاى بهداشتى و حمام مناسبى در شان ميزبانى از مسابقات كشورى ساخته شده كه مورد بهره بردارى قرار گرفته است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فوتبال در شهر ساحلی فریدونکنار این روزها رنگ و بوی خاصی به خود گرفته است. کناری ها که سال ها با تیم های قدرتمندشان در رده های پایه شناخته می شدند، امسال با حضور در رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور قدرت نمایی می کنند.

اما پشت تمامی این موفقیت ها و پیشرفت ها می شود نام غلام صانعی جوان را دید. این رئیس جوان هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار با انرژی جوانی اش تحول خاصی به فوتبال این شهر ساحلی داده است و حالا این روزها مزد زحمات و تلاش هایش را می گیرد.

غلام صانعی رئیس هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار در گفتگویی با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت فوتبال این شهرستان اظهار داشت : بعد از قهرمانى تيم فوتبال شهردارى فريدونكنار در ليگ برتر بزرگسالان استان مازندران در فصل٩٦-٩٧ براى اولين بار در تاريخ فوتبال شهرستان فريدونكنار به لیگ دسته سوم فوتبال کشور صعود کردیم.

وی از ضعف های استادیوم شهر فریدونکنار برای میزبانی رقابت های لیگ کشور گفت و افزود: رختكن قديمى و فرسوده داوران و بازيكنان استاديوم شهيد كريم آزادی كه حدود ٣٠سال قبل ساخته شده بود و مناسب برگزارى مسابقات ليگ سه كشور نبوده در كوتاه زمان به كمك مسوولين شهرى و تلاش و پيگيرى و اجراى هيات فوتبال فريدونكنار آماده ميزبانى مسابقات كشورى شده است.

صانعی ادامه داد: رختكن مناسب داوران، تيم هاى ميزبان ومهمان، سرويس هاى بهداشتى و حمام مناسبى در شان ميزبانى از مسابقات كشورى ساخته شده كه مورد بهره بردارى قرار گرفته است.

رئیس هیات فوتبال شهرستان فریدونکنار همچنین بیان داشت: ساختمان هيات فوتبال فريدونكنار از جمله دستاورد قبلى هيات فوتبال بوده، كه تنها هياتى در شهرستان مي باشیم كه داراى ساختمان هيات و سالن همايش برای برگزاری جلسات و نشست ها مي باشد.

وى همچنین از همكارى فرماندار، رييس واعضاى شوراى شهر وشهردار در پیشبرد اهداف هیات فوتبال این شهرستان تقدير وتشكر كرد.