پیروزی خارج از خانه خونه به خونه در خرم آباد/ خیزبلندشاگردان میثاقیان برای رسیدن به صدر

به گزارش مازنداسپرت  : خونه به خونه  در خرم آباد  میهمان تیم  خیبر  این شهر بود  توانست با  گل  منصور تنهایی که از روی نقطه پنالتی  به ثمر رسید  این دیدار را  به سود خود به پایان برساند . خونه به خونه که این فصل دیر بسته شد  حالا با این ۳ امتیاز  خود را  […]

به گزارش مازنداسپرت  : خونه به خونه  در خرم آباد  میهمان تیم  خیبر  این شهر بود  توانست با  گل  منصور تنهایی که از روی نقطه پنالتی  به ثمر رسید  این دیدار را  به سود خود به پایان برساند .

خونه به خونه که این فصل دیر بسته شد  حالا با این ۳ امتیاز  خود را  در بالای جدول و در کورس قهرمانی می بیند و  وارد  جنگ قهرمانی با تیم های پیکان و فجر شهید سپاسی شد.

 

حواشی بازی ( برتری تیم خونه به خونه بابل در زمین خیبر خرم آباد ) :

*** دیدار تیمهای خونه به خونه بابل و خیبر خرم آباد عصر روز دوشنبه برگزار شد.

*** این دیدار بدلیل تخلف تماشاگران تیم خیبر خرم آباد بدون تماشاگر  برگزار شد.

*** تنها گل سه امتیازی شاگردان اکبر میثاقیان  را منصور تنهایی از روی نقطه پنالتی در دقیقه۵۹ وارد دروازه خیبر خرم آباد کرد.

*** خیبر خرم آباد بعد از چهار بازی در شهر خود دروازش باز شد.

*** تیم خیبر با لباس سبز و تیم خونه به خونه با لباس قرمز وارد زمین شدند.

*** دقیقه ۱۰دفاع تیم خیبر دچار اشتباه شد و باعث شد منصور تنهایی در موقعیت تک با تک با دروازه بان توپ را به بالای دروازه بزند.

*** در یکی از صحنه ها دروازه بان خیبر برای دفع توپ به بیرون محوطه آمد که توپش به بدن علیرضا عظیمی برخورد کرد که توپ از بالای دروازه بصورت خیلی خطرناکبه بیرون رفت.

*** بحث برانگیزترین صحنه این دیدار در دقیقه ۲۶ رقم خورد.در این صحنه بابلی ها دروازه تیم میزبان را باز کردند اما به دلیل پاره بودن تور دروازه توپ از آن عبور کرد و جمشید محمدی داور بازی هم در کمال ناباوری به نشانه خروج توپ از زمین گل را نپذیرفت تا صدای اعتراض اکبرمیثاقیان در فضای خالی ورزشگاه طنین انداز شود .

*** نیمه دوم تیم خونه به خونه  توپ و میدان را در اختیار داشت.

*** در دقیقه ۵۹ در برخوردی که بین منصور تنهایی و محمد ویزواری صورت گرفت داور به سود تیم خونه به خونه  اعلام پنالتی کرد که منصور تنهایی دروازه تیم خیبر را باز کرد.خیبربعد از چهار بازی در خانه دروازش باز شد.

*** در دقیقه ۷۲ تیم خونه به خونه در پی یک ضد حمله میتوانست گل دوم را بزند که شوت وحید علی آبادی بصورت خیلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

*** در دقیقه ۷۸ منصوریان با پرتاب اوت دستی توپ را به محوطه جریمه تیم حریف ارسال کرد که با تعلل دفاع حریف تیم خیبر صاحب یک شوت شد که حسین ناییجی توپ را مهار کرد.

*** دقیقه ۸۴ پهلوان پور میتوانست دروازه خونه به خونه را باز کند ولی شوتش از داخل محوطه جریمه بصورت خیلی خطرناک به بیرون برود.

*** در دقیقه ۹۰بازی باز تیم خیبر شانس داشت که به  گل برسد ولی با ضربه برگردون مهاجم تیم خیبر توپ از کنار دروازه خونه به خونه به بیرون رفت..

***تیم مهمان توانست با یک گل میزبان خود را شکست دهد.

*** تیم خونه به خونه  با این برد ۲۰ امتیازی شد و در جایگاه سوم قرار دارد.