آخرین اقدامات حراستی برای پیدا کردن باقی پول ریوالدو

آخرین اقدامات حراستی برای پیدا کردن باقی پول ریوالدو ورزش > لیگ برتر – رئیس حراست فدراسیون فوتبال آخرین توضیحات را درباره پول گم شده از قرارداد ریوالدو می دهد. او می گوید این پرونده با اسناد ارایه شده کمی پیچیده شده است. به گزارش مازند اسپرت ؛ حمیسی در گفت و گويي در این باره توضیح […]

آخرین اقدامات حراستی برای پیدا کردن باقی پول ریوالدو

ورزش > لیگ برتر – رئیس حراست فدراسیون فوتبال آخرین توضیحات را درباره پول گم شده از قرارداد ریوالدو می دهد. او می گوید این پرونده با اسناد ارایه شده کمی پیچیده شده است.

به گزارش مازند اسپرت ؛ حمیسی در گفت و گويي در این باره توضیح می دهد؛

آقای حمیسی ۴۰ هزار دلار پول ناپدید شده از قرارداد ریوالدو دست کیست؟

پرونده یک سیر حقوقی دارد و کمی زمان بر است. ریوالدو و مدیر برنامه هایش می گویند ما بخشی از این پول را نگرفته ایم. در آنطرف هم رسیدی وجود دارد که نشان می دهد آنها پول را گرفته اند. این کمی پرونده را پیچیده کرده است.
ظاهرا قرار است با مدیر برنامه های برزیلی ریوالدو در این باره صحبت کنید.
بله، ما ایمیلی را به این فرد زده ایم و از او خواسته ایم یا توضیح شفاف بدهد و یا آنکه خودش به ایران بیاید. او باید صحت و سقم مدارک را تائید کند.
شما رسیدی را که ریوالدو پایش امضا کرده را دیده اید؟
بله، ما دیده ایم.
رسید به چه زبانی بوده؟ فارسی؟
چند رسید است. یک رسید که کاملا به زبان انگلیسی است. یکی رسید هم به زبان لاتین که زبان خود ریوالدوست نوشته شده. یک رسید فارسی هم داریم. موضوع اصلی این است که ریوالدو اصرار دارد پول را نگرفته ولی پای رسید را امضا کرده. او می گوید فقط چون اعتماد داشته رسیدها را امضا کرده است.
رسیدی هست که نشان دهد او ۸۰ هزار دلار را گرفته؟
بله یک رسید هست که امضا کرده این پول را گرفته است.
پس برایتان مسجل شده که پول را او گرفته است؟
نه، ما باید ریوالدو برای ما مشخص کند که آیا این امضا و اثر انگشت اوست؟ ما به خاطر همین به مدیر برنامه های ریوالدو نامه زدیم تا صحت و سقم این ماجرا را مشخص کند. ما سوال کرده ایم که آیا این امضاها و اثر انگشت ها را تائید می کنید؟
وقتی به خود ریوالدو این موضوع را در جلسه گفتید، چه گفت؟
اصرار داشت که من اگر چیزی امضا کرده ام از روی اعتماد بوده. به همین دلیل می خواهیم مستقیما با او و مدیر برنامه هایش حرف بزنیم تا تکلیف روشن شود.
برای شما مسجل شده که پول را ریوالدو نگرفته است؟

اگر مسجل می شد که الان پرونده مفتوح نبود. ریوالدو می گوید پول را نگرفته. آنطرف هم رسید دارد که پول را به ریوالدو داده. به خاطر همین کمی پرونده پیچیده شده است. ما منتظر جواب مدیر برنامه های ریوالدو هستیم. شاید او به ایران بیاید. 
چه کسانی در جلسات آخر شما حضور داشتند؟
ما چند جلسه داشتیم.
آقای پرویز مظلومی در جلسه حضور داشتند؟
نه، من هم در سایت ها این خبر را خواندم ولی ایشان نبودند.
خود شما در مصاحبه ای گفتید که پرویز مظلومی در جلسه حضور داشت. احساس می شود چون باشگاه استقلال خواسته، حرفتان را پس گرفته اید.
نه، ایشان نبودند. البته به طور کلی ما قول اخلاقی داده ایم که افراد حاضر در جلسات را اعلام نکنیم. این قول را به آقای افشارزاده دادیم. ولی از طرف فدراسیون بنده و آقای علیپور در جلسه حضور داشتیم. ولی آقای مظلومی در جلسات ما حضور نداشتند.
ظاهرا در پایان جلسه آخر به یکی از حاضران گرفته اید برو و پول را بیاور. درست است؟

نباید از بحث ها سوء برداشت شود. ولی باشگاه استقلال مدعی است پولش گم شده. ریوالدو هم که می گوید من پولی نگرفته ام و اصلا دلیل اصلی رفتنش از ایران، همین پول بوده است. آقای علیپور هم می گویند تکلیف را روشن کنید. الان باشگاه استقلال هم پول داده و هم بازیکنش از دست رفته است. ما گفتیم باید تکلیف پول روشن شود نه اینکه پول را بیاورید. ما باید بفهمیم پول چه شده.
پول را چه کسی گرفته؟ ظاهرا نقدی هم گرفته اند.
اسپانسر پول را به پرداخت کرده. همینطور مشخص شده پول را چه کسی گرفته است ولی باید با مدیر برنامه های ریوالدو حرف بزنیم.