مازندران میزبان آخرین اردوی تیم ملی اسکیت پیش از شرکت درمسابقات جهانی شد

رییس هیات اسکیت مازندران، از برپایی مرحله نهایی اردوی آماده سازی تیم ملی اسکیت فری استایل بزرگسالان کشور به میزبانی این استان در شهرستان بابلسر خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ حسین خیری نیا روز یکشنبه  گفت: این اردو از روز ۲۲ تا ۲۷ مهرماه در بابلسر برگزار می شود. وی افزود: در […]

eskeiiittرییس هیات اسکیت مازندران، از برپایی مرحله نهایی اردوی آماده سازی تیم ملی اسکیت فری استایل بزرگسالان کشور به میزبانی این استان در شهرستان بابلسر خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ حسین خیری نیا روز یکشنبه  گفت: این اردو از روز ۲۲ تا ۲۷ مهرماه در بابلسر برگزار می شود.

وی افزود: در این اردو شش روزه شش اسکیت سوار دختر و پسر از سوی کادرفنی تیم ملی پیش از شرکت درمسابقات جهانی ایتالیا در بابلسر تمرین خواهند کرد.
رییس هیات اسیکت مازندران اضافه کرد: محمدحسین منصف تنها اسکیت سوارملی پوش وعنوان دارمازندران به عنوان تنها نماینده استان در این اردو حضور خواهد داشت وبه همراه تیم ملی به مسابقات جهانی نیز اعزام خواهد شد.

خیری نیا ادامه داد: اردوی های گذشته تیم ملی اسکیت فری استایل به منظور حضوری پرقدرت درمسابقات جهانی ایتالیا در آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی انقلاب تهران و اراک برگزار شده بود.

وی اضافه کرد: تیم ملی اسکیت فری استایل ایران پس از پایان اردوی بابلسر روز دوم آبان ماه برای شرکت درمسابقات ۲۰۱۵ جهان در ایتالیا عازم این کشور خواهد شد.
خیری نیا یادآورشد: مازندران در سال گذشته در چندین نوبت ونیز امسال میزبان اردوهای تیم های ملی ومسابقات باشگاهی و جشنواره های اسکیت دختران وپسران کشور بوده است.

وی به ظرفیت های بالای رشته ورزشی اسکیت درمازندران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مازندران از استان های پیشرو در اسکیت هم در حوزه همگانی و هم حوزه قهرمانی است که می تواند میزبان رویدادهای بزرگتر حتی در بخش ملی و بین المللی باشد.
حدود دوهزار ورزشکار مازندرانی در رشته ورزشی اسکیت سازماندهی شده است.