واکنش ستاره سابق صنعت به استعفاهای مربیان/علی عرب : متاسفم برای افراد نالایقی که تیم شهرمان را به این وضعیت دچار کردند!

علی عرب یکی از بهترین مدافعین استان مازندران که امسال را در تیم کارا شیراز حضور خواهد داشت در خصوص اوضاع بد باشگاه سابق خودش واکنش نشان داد و صحبت هایی را انجام داد که در ادامه میخوانید :   به گزارش مازند اسپرت ؛ علی عرب مدافع جوان و با تجربه فصل گذشته صنعت […]

2525علی عرب یکی از بهترین مدافعین استان مازندران که امسال را در تیم کارا شیراز حضور خواهد داشت در خصوص اوضاع بد باشگاه سابق خودش واکنش نشان داد و صحبت هایی را انجام داد که در ادامه میخوانید :

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ علی عرب مدافع جوان و با تجربه فصل گذشته صنعت ساری و حال حاضر کارا شیراز در خصوص آخرین وضعیت خودش اظهار داشت : با توجه به پیشنهادات سال گذشته که در پایان جام حذفی داشته ام ،به دلیل ندادن رضایت باشگاه نتوانستم از تیم صنعت ساری جدا بشوم .با شروع فصل جدید و با وجود پیشنهادات چند تیم لیگ ۱ به دلیل شرایط مالی باشگاه ها و نامناسب بودن وضعیت این تیم ها لیگ ۲ کشور را ترجیح دادم.

 

522

وی در خصوص خارج شدنش از مازندران و عضویت در تیم شیرازی گفت :پیشنهاد خوبی که از تیم کارا شیراز داشته ام با مشورت اساتید و دوستان تصمیم گرفتم به این تیم بپیوندم .خداروشکر انتخاب مناسبی داشته ام چون تیم کارای شیراز با داشتن مدیریت و کادر فنی قوی و ساختار مناسبی توانسته تیم با قدرتی روانه مسابقات کند.

عرب در ادامه افزود : خیلی دوست داشتم مثل سال های گذشته به تیم شهر و استانم کمک کنم اما به دلیل نامشخص بودن وضعیت این تیم و پیشنهاداتی که داشتم از این تیم جدا شدم . با توجه به این که تا اخرین لحظه ام صبر کردم اما تیم شهرم همانند سال های گذشته وضعیت مناسبی از لحاظ مدیریتی نداشته و حمایتی از سوی مسئولین استان انجام نشد.
این بازیکن جوان در خصوص دیدار هفته آینده تیمش در برابر نماینده از استان مازندران اظهار داشت :بدون شک بازی سختی پیش رو داریم ،چون بازیکنان مازندرانی از قابلیت های فنی بالایی برخوردار هستند .حتی با وجود مشکلات مالی و مدیریتی فراوان بازی کردن با تیم های مازندرانی دشوار است.

 

52525

وی ضمن نارضایتی از وضعیت فوتبال مازندران و شهرستان ساری بیان کرد : من امسال از تیم شهرم جدا شدم ،اما همچنان عاشق شهرم هستم و دوست ندارم وضعیت فعلی تیم شهرم که شرایط مناسبی نداره را ببینم چون سال گذشته خاطرات خوبی با این تیم داشته ام.

 

عرب ادامه داد :واقعا حق این بازیکنان و تماشاگران ساروی این نیست که در تمام شرایط سخت در سال های اخیر که مورد بی مهری مسئولین استان قرار گرفتند این وضعیت را به دوش بکشند. مهم ترین مسئله که ناراحت کننده است برخورد نامناسب با افرادی مثل آقای رضا تقوی و آقای ابراهیم تقی پور که اسطوره شهر ما هستند است. آنها همیشه یارو یاور تیم شهرشان بوده اند چنین رفتار نامناسبی با انها اصلا قابل درک نیست و خیلی زشت است .امیدوارم هیچوقت با اسطوره های شهرمان واستانمان چنین برخوردی صورت نگیرد.ومتاسفم برای افراد نالایقی که تیم شهرمان را به این وضعیت دچار کردند.

علی عرب در پایان گفت : در آخر تشکر می کنم از تمام کسانی که در این چند سال بنده را مورد حمایت قرار دادندتشکر ویژه ای دارم از تماشاگران خوب ساروی که تو این چند سال با تمام سختی ها و دشواری ها هیچ وقت تیم شهرشان تنها نذاشتن و فقط ساری برایشان مهم بود / با آرزوی موفقیت تیم شهر ساری وتمام تیم های مازندران .

 

 

گفتگو : مهدی رضی