خونه به خونه نیامد، نساجی مازندران ۳- صفر برنده شد

در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور، عصر امروز قرار بود تیم نساجی مازندران میزبان تیم خونه به خونه بابل باشد که این دیدار برگزار نشد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور، عصر امروز قرار بود تیم نساجی مازندران میزبان تیم خونه به خونه بابل باشد که این دیدار برگزار نشد.
به رغم حضور داوران و ناظران بازی و همین‌طور سایر عوامل اجرایی و تیم امید نساجی مازندران، تیم خونه به خونه بابل در زمین مسابقه حاضر نشد و با سوت داور وسط این دیدار با نتیجه ۳- صفر به سود نساجی مازندران اعلام شد.
صورت جلسه عدم حضور تیم مهمان هم به امضای همه مسئولان حاضر در استادیوم شهدای سیمرغ رسید تا در اختیار کمیته انضباطی و کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر قرار بگیرد.

برگزاری دربی قائمشهر بعد از لغو دربی مازندران

بعد اینکه بازی رسمی لیگ برتر امیدهای کشور بین دو تیم خونه به خونه و نساجی و با عدم حضور نماینده بابل سه بر صفر به سود نساجی تمام شد، کادر فنی نساجی یک دیدار دوستانه بین امیدهای نساجی و امیدهای پرسپولیس قائمشهر برگزار کردند که در پایان تیم امید پرسپولیس قائمشهر با نتیجه دو بر یک به برتری رسید.

گفتنیست، هر دو تیم با تمام نفرات اصلی به میدان رفتند.

دربی دو تیم ریشه دار فوتبال قائمشهر بین تیم های امید نساجی و امید پرسپولیس قائمشهر با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس قائمشهر به پایان رسید.