واکنش کاپیتان سابق تراکتورسازی به شایعات بازی با ماشین‌سازی

کاپیتان سابق تیم فوتبال تراکتورسازی به شایعات مطرح شده در مورد اتفاقات بازی با ماشین سازی در مورد یکی بودن مالکیت دو تیم واکنش نشان داد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،علی اکبر ذوالمجیدیان در مورد دیدار تراکتورسازی و ماشین‌سازی گفت: به تراکتورسازی تبریک می‌گویم. این تیم در هفته‌های اخیر نشان داده در حال رسیدن به شرایط ایده‌آل است. به هواداران و محمد رضا زنوزی تبریک می‌گویم.  البته لازم به ذکر است که همچنان در دفاع مشکل داریم و یک توپ ساده هم که می‌آید به گل تبدیل می‌شود. این دو پیروزی که اخیرا کسب شد روحیه تیم را بالا برد. در خط حمله و هافبک خوب هستیم اما در دفاع مشکل داریم.

وی در مورد اینکه  گفته می‌شود بازیکن خارجی تراکتورسازی در حال رفتن به ماشین سازی است و آیا این نشان نمی‌دهد بازیکنان خارجی با بررسی دقیق جذب نشده‌اند، اظهار داشت:‌ در ابتدا کار یک مقدار احساسی برخورد شد. با توجه به حضور چند مهاجم اگر فورستر را نمی‌گرفتند بهتر بود. همین که او قرار است به ماشین سازی برود اتفاق خوبی است. ماشین سازی هم تیم تبریز است و دارای تاریخ بزرگی است. محمدرضا زنوزی که در ماشین سازی هم ذینفع است باید چند بازیکن برای ماشین سازی بگیرد تا این تیم هم در لیگ حفظ شود. در دهه ۶۰ ماشین سازی تیم بسیار خوبی در تبریز بود و بعد از حضور واسیلی در تراکتورسازی این تیم بالا آمد و حالا هم همه چشم به تراکتورسازی دارند. به نظر من این اتفاق کار مثبتی بوده است.

ذوالمجیدیان در پاسخ به این سوال که چرا تراکتورسازی بازیکنی جذب کرده که بعد از چند هفته به این نتیجه برسند که او کیفیت لازم را ندارد، تصریح کرد:‌ این مسئله به مربی مربوط است. یک بازیکن مثل رونالدو یوونتوس را انتخاب می‌کند و ممکن است جواب ندهد اما باید به انتخاب او احترام بگذاریم. این بازیکن هم وقتی دیده در تراکتورسازی جواب نمی‌دهد تصمیم به حضور در ماشین سازی گرفته است. به این تصمیم هم باید احترام گذاشت.

وی در مورد اینکه با توجه به یکی بودن مالکیت تراکتورسازی و ماشین سازی و اینکه در فضای مجازی این صحبت مطرح شده که برخی از صحنه‌های بازی مشکوک بوده است، گفت: من یک فرد فوتبالی هستم و در عمر فوتبالم چنین کاری نکرده بودم. هر کسی دوست دارد تیمش برنده شود. شاید در برخی مسابقات حرف و حدیث زیاد باشد. در همین بازی دیروز ذوب آهن و پدیده داور پنالتی صد در صد را نگرفتند. باید در این شرایط بگوییم داور قصد داشته بازی را برای پدیده در بیاورد. ممکن است هر کسی اشتباه کند. اما تیم تراکتورسازی و ماشین سازی تیم‌های بسیار خوبی هستند و با توجه به همشهری بودن دو تیم برخی حریفان این حرف را در می‌آورند. تراکتورسازی خوب نتیجه گرفته و شاید برخی این حرف را در می‌آورند تا روند تراکتورسازی را خراب کنند. فکر نمی کنم این مسئله درست باشد. شاید فردی اقدام به خطای نا به جا کند اما اگر بتواند با یک پا گذاشتن و تکل زدن مانع از گلزنی شود قطعا این اتفاق می‌افتد. من این حرف را قبول ندارم. کسی مقابل این همه هوادار و دوربین خود را در مظان اتهام قرار نمی‌دهد. تیمی با این همه بازیکن و امکانات نتواند ماشین سازی را هم ببرد که دیگر هیچ امیدی نباید داشته باشد. من این مسائل را قبول ندارم./فارس