فرگوسن: کلوپ می‌تواند در انگلیس موفق شود

سر آلکس فرگوسن، سرمربی افسانه ای منچستریونایتد معتقد است که سرمربی جدید لیورپول می‌تواند در لیگ برتر موفق ظاهر شود.   به گزارش “مازنداسپرت“، کلوپ پس از فلیکس ماگات، به دومین مربی آلمانی لیگ برتر تبدیل شد. ماگات در فولام عملکرد خوبی نداشت و در ۲۰ بازی تنها ۴ پیروزی کسب کرد و به همراه […]

سر آلکس فرگوسن، سرمربی افسانه ای منچستریونایتد معتقد است که سرمربی جدید لیورپول می‌تواند در لیگ برتر موفق ظاهر شود.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، کلوپ پس از فلیکس ماگات، به دومین مربی آلمانی لیگ برتر تبدیل شد. ماگات در فولام عملکرد خوبی نداشت و در ۲۰ بازی تنها ۴ پیروزی کسب کرد و به همراه این تیم به دسته پایین تر سقوط کرد. با این حال، کلوپ که عملکرد موفقیت آمیزی در دورتموند داشته، برای کسب موفقیت و قهرمانی به لیورپول خواهد آمد و فرگوسن دلیلی برای عدم موفقیت او نمی‌بیند.

فرگی در مصاحبه با کیکر گفت:” مسلما احتمال موفقیتش وجود دارد. تعداد کمی از مربیان انگلیسی در لیگ برتر کار می‌کنند و آخرین مربی انگلیسی که قهرمان لیگ شد، در سال ۱۹۹۲ موفق به رسیدن به این دستاورد شد. اسکاتلندی ها، پرتغالی ها، اسپانیایی ها، فرانسوی‌ها و ایتالیایی ها در انگلیس موفق بودند و چرا که آلمان ها نه؟ دلیلی نمی‌بینم که آنها نتوانند عملکرد موفقیت آمیزی در لیگ برتر داشته باشند.”

 

منبع:ورزش۳