در مازندران از تیم شهدای جویبار حمایتی نمی شود/منیعی: مغلوب بی تجربگی بازیکنانمان شدیم

سرمربی تیم فوتبال شهدای جویبار گفت: در مازندران از تیم شهدای جویبار حمایتی نمی شود و تنها امیدومان به امام جمعه ورزش دوست شهرستان می باشد.   به گزارش مازند اسپرت ؛میثم منیعی پس از شکست تیمش برابر تیم نسل ابومسلم مشهد در خصوص بازی گفت: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم […]

12121212سرمربی تیم فوتبال شهدای جویبار گفت: در مازندران از تیم شهدای جویبار حمایتی نمی شود و تنها امیدومان به امام جمعه ورزش دوست شهرستان می باشد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛میثم منیعی پس از شکست تیمش برابر تیم نسل ابومسلم مشهد در خصوص بازی گفت: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم اما تیم شهدای جویبار دو هفته بیشتر نیست که تشکیل شده است و مشکل اصلی تیم ما مغلوب بی تجرگی بازیکنانمان شدیم.


سرمربی تیم فوتبال شهدای جویبار در خصوص تیم ابومسلم مشهد گفت: تیم خوبی بود و به آقای شکری به خاطر ساختن همچین تیمی تبریک میگویم.


وی درباره نحوه قضاوت تصریح کرد: من هم با آقای شکری موافقم سوتهای زیاد بازی رو از ریتم اصلی خود خارج کرد اما معتقدم بعد از اخراج مربی بدنساز ابومسلم داوری به سمت این تیم برگشت.


میثم منیعی در پایان در مورد هدف اصلی تیم بیان نمود: قول خاصی نمیدهم، در استان حمایتی از ما انجام نمیشود تنها امید مجموعه شهدای جویبار به امام جمعه ورزش دوست شهرستان جویبار می باشد.