حاشیه نگاری دیدار صنعت و پیام کاشمر/از درگیری و اعتراض هواداران به سرپرست تا زمزمه استعفای دوباره یاپ استام !

به گزارش مازند اسپرت ؛از سری مسابقات لیگ دسته دوم کشور و گروه چهارم این رقابت‌ها تیم صنعت (جوان) ساری در اولین دیدار پذیرای پیام کاشمر بود .   گزارش و حواشی این دیدار : ***  این بازی در استادیوم شهدا ساری و در حضور تعداد اندکی از تماشاگران ساروی که برای تشویق این تیم […]

0saiparchaaamبه گزارش مازند اسپرت ؛از سری مسابقات لیگ دسته دوم کشور و گروه چهارم این رقابت‌ها تیم صنعت (جوان) ساری در اولین دیدار پذیرای پیام کاشمر بود .

 

گزارش و حواشی این دیدار :

***  این بازی در استادیوم شهدا ساری و در حضور تعداد اندکی از تماشاگران ساروی که برای تشویق این تیم به استادیوم اومده بودند برگزار شد.

***بازی ساعت ۳:۲۰ دقیقه و با سوت آقای حامد صادقی جو که اقایان حسین اقدامی، محمدرضا کیانی، مهرداد خسروی که او را در امر قضاوت یاری رساندند آغاز شد .

***تیم صنعت ساری که ابراهیم تقی پور چهره نامدار و شناخته‌شده فوتبال کشور را بعنوان سرمربی بروی نیمکت داشت برای کسب هر ۳ امتیاز این بازی با ترکیب هجومی وارد زمین شد.

 

*** دو تیم در ابتدای بازی بیشتر به ارزیابی همدیگر پرداختند و این تیم صنعت بود که برتری محسوسی نسبت به حریف داشت،

***اولین حرکت بازی در دقیقه ۲۰ اتفاق افتاد، فرار بازیکن پیام کاشمر از سمت راست زمین و ارسال خطرناک روی دروازه صنعت با ضربه بد مهاجم این این به بیرون رفت.

***در دقیقه ۲۲ بازی توپی که از دفاع تیم مهمان ریباند شده بود را امیر فرهنگ دوست با ضربه دیدنی روانه دروازه کرد که با اختلاف کمی از دروازه به خارج رفت .

***تیم صنعت که بیشتر حملات خود را از جناحین بروی دروازه حریف برنامه ریزی کرده بود و به نظر میرسید کمتر از هافبکهای میانی استفاده میکرد با هوشمندی مدافعین حریف بی اثر میماند.

***در دقیقه ۲۶ بازی فرار بازیکن پیام از سمت چپ خط دفاعی. صنعت و ارسال دقیق توپ به محوطه هیجده قدم با اشتباه دفاع صنعت در دفع توپ همراه شد تا یاسر ابراهیمی گل اول تیم مهمان را به ثمر برساند.

***تیم صنعت ساری که در حضور تماشاگران خودی انتظار دریافت این گل را نداشت بر فشار حملات خود افزود اما حملات سراسیمه و احساسی این تیم و دفاع منطقی حریف اجازه رسیدن میزبان به گل را نداد.

***تیم پیام کاشمر با تجمع در زمین خودی بلافاصله بعد از دریافت توپ و انتقال سریع به زمین صنعت ایجاد ضدحمله میکردند که بسیار خطرناک بود

***در یکی از این ضدحملات در دقیقه ۳۴بازی باز هم هافبک راست پیام کاشمر که در این بازی ستاره این تیم بود با فرار از سمت چپ و دریبل مدافع مستقیم خود توپ بسیار خوبی را روی دروازه ارسال کرد که که سعید اصغرپور گل دوم بازی و تیم خود را به ثمر برساند.

*** دقیقه ۵۵ این دیدار امیر فرهنگ دوست جای خود را به مهدی بختیاری داد .

*** دقیقه ۵۹ بازی سانتر احمد کیا از سمت راست را وحید عنایتی به تیر دروازه زد تا آه از نهاد تماشاگران بلند شود .

*** تیم صنعت ساری که کاملا بازی را در اختیار گرفته بود هر لحظه فشار حملات خود را بیشتر میکرد تا اینکه در دقیقه ۶۱ بازی توپی را که عباس قادیان بروی دروازه حریف ارسال کرده بود با اشتباه دروازبان حریف همراه شد تا محسن صائمی مدافع پیش تاخته صنعت که در روز بد بازیکنان صنعت جز بهترین بازیکنان میدان بود ، توپ را به گل اول این تیم تبدیل کند.

***در دقیقه ۷۰ بازی تیم مهمان ضد حمله سریعی رو روی دروازه صنعت تدارک دید که با اشتباه مسلم مدافع این تیم همراه شد و با خوش اقبالی مهاجم حریف نتوانست از فرصت بدست آمده استفاده کند .

*** دقیقه ۷۴ علیرضا رمضانی بازیکن سابق ملوان بندر انزلی به جای عباس قادیان وارد بازی شد .

***دقیقه ۸۱ بازی وحید عنایتی پابه توپ وارد محوطه جریمه حریف شد که با خطای مشکوک سرنگون شد اما داور بازی دستور به ادامه بازی داد.

***دقیقه ۸۳ بازی مهدی فولادی جای خود را به سهیل فیاض ناشناس داد.

*** تیم صنعت ساری که شاهد اتفاقات زیادی در دو ماه اخیر بود نتوانست از اولین دیدار خانگی خود استفاده کند و دست خالی زمین را ترک رد تا چشم به بازیهای آینده داشته باشد.

حاشیه های این بازی را در زیر می‌خوانید :

*** محمد دامادی نماینده جوان ساری در مجلس شورا اسلامی و مالک باشگاه صنعت جوان از نزدیک شاهد این بازی بود.

*** حضور بهزاد داداش زاده (مدیر فنی) بهمراه محسن عاشوری از نکات قابل توجه و عجیب این دیدار بود .

*** اعتراض شدید مربیان و بازیکنان و تماشاگران میزبان به داور این دیدار در اعلام نکردن دو خطای مشکوک به پنالتی به سود صنعت خیلی مشهود بود .

*** تماشاگران ساروی بهمراه لیدر ها که از نتیجه بدست آمده به شدت عصبانی بودند موضع تندی علیه سرپرست این تیم (رضا بحرگرد) گرفته بودند و به نحوه جذب بازیکن توسط باشگاه و کنار گذاشتن چند بازیکن خوب این تیم که در تمرینات حضور داشتند اعتراض داشتند و معتقد بودند بعضی از بازیکنان از طریق واسطه به این تیم اضافه شدند و دلیل اصلی جدا شدن مربیان و اسطوره های ساری از این تیم را سرپرست این باشگاه اعلام کردند .

*** لازم به ذکر هست این افراد حمایت قاطع خود را از ابراهیم تقی پور سرمربی با اخلاق این تیم اعلام کردند و در ادامه راه برای این مربی نام آشنا آرزوی موفقیت کردند.

*** در آخر هم عزت نوروزی کمک مربی تیم فوتبال صنعت ، اعلام کرد که ابراهیم تقی پور باری دیگر از ادامه همکاری با این تیم استعفا داده است و دیگر در این تیم با این شرایط حضور نخواهد داشت .