اردو تیم تکواندو شهرداری ساری جهت حضور در لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد/نفجم، در تمرینات حاضر شد !

دقت نظر، تکاپو و جنبش در اردو آماده سازی جوانان تکواندوکار جهت حضور در رقابت های سوپر لیگ جام خلیج فارس از دغدغه های فیض اله نفجم می باشد.   به گزارش مازند اسپرت ، اردو تیم شهرداری ساری جهت حضور در لیگ برتر خلیج فارس از شنبه (۱۱ مهرماه) در مجموعه ورزشی هتل سالاردره […]

bfbcbvدقت نظر، تکاپو و جنبش در اردو آماده سازی جوانان تکواندوکار جهت حضور در رقابت های سوپر لیگ جام خلیج فارس از دغدغه های فیض اله نفجم می باشد.

 

به گزارش مازند اسپرت ، اردو تیم شهرداری ساری جهت حضور در لیگ برتر خلیج فارس از شنبه (۱۱ مهرماه) در مجموعه ورزشی هتل سالاردره شهرستان ساری با حضور جمعی از قهرمانان مازندرانی آغاز گردید.

 

اولین مرحله اردو جهت معرفی ترکیب اعضا تیم زیر نظرکادر فنی با سابقه و با تجربه از جمله ،سرمربیگری فیض اله نفجم، رحیم صالحی و مهران فلاح به عنوان مربیان تیم روز گذشته ( دوشنبه) با حضور ۲۷ بازیکن برگزار شد.با توجه به اینکه استان مازندران پس از ۲۰ سال مجدد توفیق حضور در پیکار لیگ برتر را بدست آورده و لزوم استمرار این تیم در سالهای آتی از دغدغه های نفجم می باشد به همین خاطر با دقت نظر بالا شخصا در انتخابی ها و تمرینات هوگوپوشان حضور داشته تا در راستای موفقیت این تیم در لیگ برتر و کسب رتبه و جایگاه مناسب به گزینش بازیکنان بپردازد.

 

از جمله قهرمانان حاضر در این اردو میتوان به میلاد کهنسال، آرش صلاحی نژاد، محمدشیردل، رضا جعفرپور، رضا حبیبی، سروش احمدی، علی محمدپور، محمد شرج پور می توان اشاره کرد. ضمنا دیدار نخست رقابت های لیگ برتر از ۷ آبان ماه در خانه تکواندو فدراسیون با حضور ۱۰ تیم از استان های مختلف آغاز می گردد.