شکست شهریار ساری در رودسر/نایب قهرمان لیگ برتر با باخت استارت زد + تصاویر

ز هفته اول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دو تیم شاهین خزررودسر و شهریاردرروز شنبه بیست ودوم اردیبهشت ماه راس ساعت ۱۸ درزمین ساحلی شهرداری رودسر به مصاف هم رفتند که در این دیدار شهریار ساری مغلوب میزبان خود شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از هفته اول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دو تیم شاهین خزررودسر و شهریاردرروز شنبه بیست ودوم اردیبهشت ماه راس ساعت ۱۸ درزمین ساحلی شهرداری رودسر به مصاف هم رفتند . میزبان پس از بازگشت چهره هایی همچون شهریار مژده ، عمادعباسی و حامد قربانپور و پیوستن محسن نصرالله زاده بعنوان سرمربی و سکان هدایت این تیم و حفظ مهره هایی همچون سینا رحمتی به نظر جز تیمها ی مطرح لیگ امسال می باشد . در طرف مقابل حضور بازیکنانی همچون پیمان حسینی بهترین دروازه بان فوتبال ساحلی جهان ،کامران موسی زاده ، محمودعلیجانی ،بازگشت افشین امیدی به میادین و سابقه نایب قهرمانی در فصل گذشته و کری ها همیشگی با میزبان شرایط ایجاد کرده بود که برای هردو تیم بازی اول بازی بسیار سختی بود . اما در این دیدار شهریار بازی بهتر شروع کرد وخیلی زود هم توسط محمود علیجانی به گل رسید . ووقت اول یک صفر به پایان رساند. اما درنیمه دوم با آمدن سجاد عباسی به درون دروازه باتوجه به مصدومیت کوچک حامدقربانپور و به دور بودن از شرایط آمادگی وی ودرخشش عماد عباسی و سینا رحمتی رودسر ابتدا توسط عماد عباسی با یک گل زیبا بازی را به تساوی بکشد و سپس از روی نقطه پنالتی توسط سینا رحمتی و از روی یک ضربه آزاد درادامه بازهم توسط سینا رحمتی گل سوم را زد .. تا سه بریک پیش بیافتددرادامه تلاشها ی شهریار بی نتیجه ماند و خزر رودسر توانست سه امتیاز بازی را از آن خود کند .
رضامهرورز سرپرست شاهین خزررودسردرباره شرایط بازی و کسب پیروزی گفت :بازی اول همیشه خیلی مهم و سخت روی اتفاقات ممکن شرایط بازی برگردد . ما یک برصفر عقب افتادیم .
وخوب شروع نکردیم . اما درادامه علیرغم شرایط نه چندان مطلوب آب وهوایی با تلاش بازیکنان و حمایت تماشاگران که از همه آنها تشکر می کنم . به بازی برگشتیم و سه گل زدیم . و بازی بردیم و سه امتیاز مهم بازی اول را بدست آوردیم .
وی درباره اضافه شدن بازیکنانی همچون عماد عباسی ، شهریار مژده ، محسن نصرالله زاده به کادرفنی تیم و حامد قربانپور گفت : حضور این چهره ها برگ برنده تیم ماست و مطئنا ” کمک بزرگی به ما خواهد کرد امیدوارم با استفاده از تجربه این بازیکنان و سایر بازیکنان و توان بالای محسن نصرالله زاده در هدایت تیم . که واقعا خوشحالم به جمع تیم ما بازهم اضافه شد . و قطعا کمک بزرگی برای ماست و حمایت تماشاگران ،حمایت های مسئولین رودسر به جایگاه اصلی اش برگردانیم .وی در مورد اضافه شدن به بازیکنان به تیم و جذب چهر ه های جدید گفت : درحال بررسی شرایط چند مهره ای که در شهرداری تبریز بودند . و آزاد هستند . هستیم که اگر اوضاع و شرایط مهیا شد بتوانیم آنان را جذب کنیم .
حامد قربانپور کاپیتان تیم خزررودسر درباره بازگشتش به رودسر گفت : شهر من مهد فوتبال ساحلی ایران خیلی خوشحالم که برگشتم به شهرم و زادگاهم جایی که فوتبال ساحلی از آنجا شروع کردم و به تیم ملی پیوستم . و توانستم به تیمهای مطرح فوتبال ساحلی لیگ ایران بپیوندم . و امیدوارم با حمایت تماشاگران خونگرم و بهمن جمشیدی ریس هیات فوتبال شهرستان و حمایت مسئولین رودسر به جایگاه گذشته برگردانیم خوشبختانه بازی اول بردیم . من هم کم کم آماد ه میشم دیر به تیم اضافه شدم اما برای کمک به رودسر برگشتم و با تمام وجودم تلاش می کنم .
عماد عباسی بازیکن خزررودسردر باره شرایط بازی گفت : بازی خوبی بود بد شروع کردیم ولی خوشبختانه توانستیم دروقت دوم به بازی برگردیم و دروقت سوم بازی رو ببریم و نایب قهرمان فصل قبل ببریم . این برد تقدیم میکنم به تماشاگرانی که توباران از تیم مان حمایت کردن و همیشه حامی تیم ما هستند .
وی درباره بازگشتش به شاهین خزرودسر گفت : رودسر شهرم همیشه منتظر شرایطی که بودم که برگردم با منحل شدن تیم تبریزو با توجه اخلاق آقای نصرالله زاده و و آقای زالفی مدیر عامل تیم و رفاقت با بچه های تیم برگشتیم تا رودسر به جایگاه اصلی و روی سکو برگردانیم .
وی در پایان گفت : آرزویم که دوباره به تیم ملی برسم و به پرچم کشورم خدمت کنم و به حقم برسم .
سهیل روحی از اعضای کادرفنی شهریار ساری درباره بازی گفت :بازی بین دو تیم مطرح شمالی کشور بود که همیشه با رقابت دارند . و جدا ازشرایطباید بگم ما چندین سال که به رودسر میایم . همیشه چه بردیم و چه باختیم تماشاگرانی دارند که دور از انتظار هستند و همیشه جو بازی برهم می ریزند حالا خوشبختانه امروز بهتر از گذشته بودن اما بازهم درپایان بازی به ما بی احترامی شد . و این اصلا جالب نیست . اما امروز ازشرایط داوری هم راضی نبودیم . قضاوت خوبی نبود به هرحال به رودسر تبریک می گم و ماهم درادامه فصل جبران می کنیم .وی افزود :ما تمرینات دیر شروع کردیم شرایط نداشتیم بتوانیم مهره های خوب جذب کنیم . یک بازیکن خارجی ازبرزیل به جمع ما اضافه شد . و در حال بررسی شرایط چند بازیکن دیگر هستیم .که امیدوارم ا اضافه شدن آنان شرایط تیم ما بهتر شود روحی درباره حسن عبدالهی و جذب وی گفت : ایشان قراردادشان با ما به اتمام رسیده فعلا به توافق نرسیدیم با ید دید درادامه چه میشود.
پیمان حسینی دروازه بان شهریار ساری درباره بازی گفت : در لیگ برتر فوتبال ساحلی همه تیمها خوب هستند . رودسر هم یک تیم ریشه دار و خوبی بازیکنان خوبی داره امسال با اضافه شدن چند مهره جدید بهترشدن و اگر حمایت شوند قطعا ” جز چهارتیم اول جدول خواهد بود . ماهم با شهریار درست لیگ خوب شروع نکردیم اما درادامه مسلما ” با اضافه شدن بازیکنان جدید امیدواریم به جمع چهارتیم اول جدول برسیم . که البته کار سختی اما امیدوارم این اتفاق بیافتد .
شاهین خزرودسر ۳ شهریارساری ۱
محمو د علیجانی شهریارساری، عماد عباسی، سینا رحمتی دو گل خزررودسر
داوران : نوروز آرخی – گلستان ، مهران خلیلی آذربایجان شرقی ، حمیدرضا صداقتی مازندران ، محمد حاجیلو قزوین ، ناظر داوری : شاهرخ میردار نجفی البرز، نماینده : محمدپور