فدراسیون مشتاق به اعزام خناری نژاد به اندونزی است/ هادی به خاطر مصدومیت در اردوها حضور ندارد !

دبیر فدراسیون ژیمناستیک گفت: مسئولان فدراسیون مشتاق هستند که او به بازی‌های آسیایی اندونزی اعزام شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محسن سلیمانی در گفت‌وگویی، در پاسخ به این سؤال که آیا هادی خناری‌نژاد از پرافتخارترین ژیمناست‌های کشورمان به بازی‌های آسیایی اندونزی اعزام خواهد شد یا خیر، گفت: خناری‌نژاد از ناحیه کتف یک آسیب‌دیدگی داشت که به همین دلیل او یک مقدار از تمرینات تیم ملی به دور بود. حالا هم شرایط او روبه بهبود است و همه چیز بستگی به توانایی و قابلیت هادی دارد. مسئولان فدراسیون مشتاق هستند که او به بازی‌های آسیایی اندونزی اعزام شود. به هر حال خناری‌نژاد قهرمان بنام ژیمناستیک ما است.

دبیر فدراسیون ژیمناستیک در پاسخ به این سؤال که از چه زمانی اعزام خناری‌نژاد به بازی‌های آسیایی اندونزی مشخص خواهد شد، افزود: ما هنوز تست‌های نهایی را از ورزشکاران برای لیست نهایی را نگرفته‌ایم. ۵ نفری که می‌خواهیم به بازی‌های آسیایی اعزام کنیم یک نفر از آنها قطعاً خناری‌نژاد خواهد بود. ما اسامی ۱۰ تا ۱۵ نفر حاضر در اردوها را به کمیته ملی المپیک ارسال کرده‌ایم. امیدواریم تیم ملی ژیمناستیک با ترکیب کامل ۵ نفره به اندونزی اعزام شود و نام خناری‌نژاد نیز در این لیست باشد.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: ما از مسئولان کمیته ملی المپیک درخواست داریم به این رشته که در آسیا تاریخ‌ساز شده، بها بدهند که تیم ژیمناستیک ایران با ترکیب کامل راهی اندونزی شود. ترکیب کامل هم ۵ نفره است یعنی به‌اندازه ذخیره تیم‌های فوتبال،‌بسکتبال و هندبال هم نمی‌شود. به هر حال ۱۱۷ مدال در مسابقات بین‌المللی در این رشته توزیع می‌شود که ما انتظار داریم وقتی دنیا به این اندازه به یک ورزش پایه و پرمدال توجه می‌کند، ایران هم همان مسیر را برود.

دبیر فدراسیون ژیمناستیک در پاسخ به این سؤال که خناری‌نژاد چه زمانی به اردوها بازخواهد گشت،‌ گفت:‌ او هر زمانی که اعلام کند آماده است می‌تواند بیاید و در تست شرکت کند. خناری‌نژاد از بهترین‌های این رشته و از افتخارات ما است. او برای کشورمان یک برند است ما دوست نداریم او را از دست بدهیم، اگر بخواهیم یک خناری‌نژاد دیگر پرورش دهیم باید ۲۵ سال برای یک نفر زحمت بکشیم. ما اگر بخواهیم به او رنکینگ بدهیم، او جزو بهترین ورزشکاران کشورمان است.

سلیمانی در پایان صحبت‌های خود، عنوان کرد: خناری‌نژاد تنها به خاطر آسیب‌دیدگی‌ها در اردو حضور ندارد. ما او را در تمام مراحل برگزاری اردوها دعوت می‌کنیم اما فعلاً به دلیل مصدومیت در اردوها حضور ندارد. زمانی که مصدومیت او رفع شود،‌بلافاصله به تیم ملی ملحق خواهد شد.