میرزاجانپور: از رقابت با هیچ بازیکنی نمی‌ترسم/ توجهی به حواشی ندارم

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی از رقابت با هیچ بازیکنی نمی ترسم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مجتبی میرزاجانپور در گفت‌وگویی، درمورد شرایط تیم ملی والیبال ایران برای حضور در رقابت‌های لیگ ملت‌ها اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تمرینات خوب و منظم است و فکر می‌کنم بازیکنان رفته رفته آماده‌تر می‌شوند. تمرینات در دو نوبت دنبال می‌شود و کادر فنی تمام نفرات را زیر نظر دارد.

وی با اشاره به حضور بازیکنان جوان در تمرینات تیم ملی خاطرنشان کرد: این بازیکنان باید از فرصتی که در اختیارشان قرار گرفته است استفاده کنند. به هر حال آنها راه زیادی دارند و نباید به سادگی از کنار این اتفاق بگذرند. برخی از آنها انگیزه بسیار بالایی و همین موضوع موجب می‌شود تا ما هم با قدرت بیشتری در تمرینات حضور پیدا کنیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران درمورد برگزاری تنها دو بازی دوستانه پیش از شروع مسابقات رسمی خاطرنشان کرد: این موضوعی است که کادر فنی باید درمورد آن صحبت کند. من به عنوان یک بازیکن فقط به فکر تمرین هستم و تمرکزم روی آمادگی خودم است. قطعاً کادر فنی تیم ملی بهترین تصمیمات را اتخاذ خواهد کرد.

میرزاجانپور درخصوص رقابت با عبادی‌پور و معنوی‌نژاد، دو لژیونر ایرانی که هم پست وی هستند، تصریح کرد: من از رقابت با هیچ بازیکنی نمی‌ترسم؛ البته نباید فراموش کنیم که من با میلاد و معنوی‌نژاد بسیار دوست هستم، اما در سالن والیبال برای رسیدن به ترکیب اصلی با آنها رقابت سختی دارم. همه من را می‌شناسند، به موضوعات حاشیه‌ای توجهی نمی‌کنم و فقط برای پیشرفت خودم و تیم ملی کشورم تلاش خواهم کرد.

وی درمورد اینکه گفته می‌شود یک پیشنهاد از باشگاه‌های اروپایی دارد هم گفت: پیشنهاد که زیاد دارم، اما هنوز هیچکدام از آنها رسمی و جدی نشده است. ضمن اینکه در حال حاضر تمرکزم روی تیم ملی است. به خوبی می‌دانم که اگر بتوانم در تیم ملی درخشش داشته باشم هم خودم به تیم‌های بهتری می‌روم و هم اینکه تیم ملی کشورم جایگاه خوبی کسب می‌کند.