بابلی ها از همه طرف ما را سنگباران کردند!/ نشان دادیم فوتبال شیراز پاک است

مدیرعامل باشگاه برق نوین شیراز گفت: از همه طرف ما را سنگباران کردند و حتی سر بعضی از بازیکنان‌مان شکسته شده در این سنگباران شیشه‌های رختکن و همچنین اتوبوس و ماشین‌‌هایی که آوردیم تمامی شکسته شده است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،غلامرضا آبهشت مدیرکل اسبق اداره ورزش و جوانان استان مازندران و مدیرعامل فعلی برق جدید شیراز در گفت‌وگویی بعد از باخت دو بر یک تیم فوتبال برق نوین شیراز مقابل تیم خونه به خونه مازندران گفت: خدا را شکر که توانستیم با یک فوتبال پاک و بدون حاشیه و هیاهو بازی آخر خود را به پایان برسانیم.

وی افزود: همانطور که قبلاً گفته‌ام جواب هر هیاهو و افترا را در زمین مسابقه می‌دهیم. خدا را شاکرم که امروز بازیکنان‌مان به خوبی توانستند جواب هر حرف و توهینی را بدهند . حرف هایی زده شده بود مبنی براینکه برق شیراز قصد تبانی در مقابل تیم خونه به خونه را دارد و یا اینکه اسکوچیچ سرمربی این تیم مدعی شده بود که ۱۵ گل به برق می‌زنیم.

مدیرعامل برق شیراز گفت:‌ همانطور که دیدید امروز تیم خونه به خونه با حضور این همه تماشاگر حرفی برای گفتن در مقابل برق نداشت. اگر به گل اول این مسابقه توجه کنید می‌بینید که در دقیقه ۴۵+۵ زده شد و در اکثر بازی هم توپ و میدان در اختیار ما بود.

آبهشت افزود:  امروز همگان دیدند که فوتبال شیراز همیشه پاک بوده و امروز این حرف را به خوبی ثابت کردیم. اما سؤالی که پیش می‌آید این است که آیا فوتبال پاک این است مسئولین باشگاه، تماشاگران و بازیکنان این تیم مدعی شدند که چرا شما ۱۰ گل نخوردید ما از روز اول در تمام مصاحبه‌های خود اعلام کردیم به دنبال فوتبال پاک و بدون حاشیه و هیاهو هستیم و مطمئن باشید از فوتبال ناب و پاک شیراز دفاع می‌کنیم. در حال حاضر من و بازیکنانم در رختکن حبس شدیم و جایی برای رفتن نداریم.

وی افزود: از همه طرف ما را سنگباران کردند و حتی سر بعضی از بازیکنان‌مان شکسته شده در این سنگباران شیشه‌های رختکن و همچنین اتوبوس و ماشین‌‌هایی که آوردیم تمامی شکسته شده و نمی‌توانیم به دلیل این سنگ‌پرانی از رختکن خارج شویم من واقعاً نمی‌دانم مسئولین فدراسیون فوتبال کجا هستند.

مدیرعامل برق شیراز در پایان گفت: از نیروی انتظامی درخواست دارم که حداقل ما را نجات دهند و از این بلاتکلیفی که در بابل گرفتار آن شده‌ایم.