امروز نساجی و خونه به خونه در جدال های حیاتی لیگ دسته اول فوتبال کشور/کار را تمام می کنند یا کار ما را؟!

امروز ساعت ۱۷ بازی های لیگ یک برگزار می شود و ممکن است بابل و قائمشهر حوالی ساعت ۱۹ در منتهای شادی باشند و یا غایت غم!

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نه فوتبال به جایی رسیده که به احتمال زیاد تکلیف پس از بازی های فرسایشی و بالا و پایین رفتن فشار خون و خط خطی شدن اعصاب همگان به نقطه تعیین تکلیف می رسد.

نساجی در زمین خودی با فجر شهید سپاسی شیراز دیدار نفس گیری را انجام می دهد که تنها پیروزی در آن می تواند نتیجه مورد نظر باشد. خونه به خونه هم در زمین تیم اکسین البرز دیداری هیجان انگیز و حیاتی را انجام می دهد. همه آرزوهای دو تیم در همین هفته و ۹۰ دقیقه به اضافه وقت های تلف شده بازی هایشان نهفته است، یا به خواسته شان نزدیک تر می شوند و یا از رقیب امروز و همسایه قدیمی عقب می افتند. این دیدارها مسابقه که نیست، خود زندگی است. به التهاب زیاد هواداران نگاه کنید، چه حیف که از این پتانسیل هر دو شهر، لیگ برتر بهره مند نمی شود.

نساجی با تیم رقیب خود و خونه به در خانه بازی می کند و برای صعود احتمالی فقط و فقط پیروزی می خواهد. هر دو تیم به یک میزان امتیاز دارند اما نساجی تفاضل گل خورده پایین تر دارد و جایش هم در جدول چهارم است. نساجی چی ها روی پیروزی در این مسابقه خانگی در حضور هزاران هوادار و شکست خونه به خونه در کرج حساب کرده اند تا در یک هفته مانده به رتبه دوم جدول برسند.

فجری ها اما خودشان در صورت برتری در قائمشهر بخت صعودشان محرز خواهد شد. آنها در صورت پیروزی شانس راهیابی به لیگ برتر خود را حفظ می کنند اما بی شک همه تصورات در مورد این بازی به دیدار خونه به خونه با اکسین البرز بازمی گردد.

اکسینی ها شانسی برای صعود ندارند ولی می توانند جلوی خونه به خونه را بگیرند در حالیکه بابلی فقط با یک تساوی در زمین رقیب، به دروازه لیگ برتر می رسند.
خونه به خونه تا کرج نرفته که تنها بازی کند بلکه حتی به نتیجه ای بهتر فکر می کند.

حکایت این بازی دیدار دیو و دلبر است. نمی دانیم دوست داریم چه اتفاقی برای دو تیم محبوب فوتبال مازندران در این هفته بیفتد! کار را تمام می کنند و یا کار ما را! قرار است شور و طراوات لیگ برتر را به مازندران بیاورند و یا قرار است که باز هم از سطح اول فوتبال ایران محروممان کنند.