ميزبانی نکا از مسابقات دوچرخه‌سواری تريال قهرمانی كشور

رئيس هيأت دوچرخه‌سواری مازندران از ميزبانی نكا در بزرگ‌ترين مسابقات دوچرخه‌سواری تريال قهرمانی كشور خبر داد و گفت: اين مسابقات ارديبشهت ماه در نكا برگزار می‌شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سیداحمد میری‌قلعه‌سری در گفت‌وگویی اظهار کرد: این مسابقه که یکی از دشوارترین و هیجان‌انگیزترین مسابقات دوچرخه تریال است که براساس استاندارد جهانی به همت هیأت دوچرخه‌سواری مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده این مسابقات در ۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در شهرستان نکا و به میزبانی هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان نکا در شهرک صنعتی نکا برگزار می‌شود.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری مازندران با بیان این که ۱۲۰ نفر در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: این مسابقات کشوری است و ورزشکاران این رشته از سراسر کشور در این دوره از مسابقات حضور پیدا خواهند کرد و به رقابت می‌پردازند.

این مسؤول گفت: این مسابقات کشوری اولین دوره مسابقات تریال در خاورمیانه است که براساس آئین‌نامه جهانی فدراسیون دوچرخه‌سواری  و به صورت کاملا استاندارد همچون مسابقات جام جهانی در این رشته با حضور علاقمندان برگزار می‌شود.

میری‌قلعه‌سری بیان کرد: این دوره از مسابقات با هماهنگی هیأت دوچرخه‌سواری مازندران و با میزبانی هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان نکا با حمایت فروشگاه چکاد ساری در شهرک صنعتی نکا برگزار می‌شود.

وی همچنین در مورد همگانی کردن این ورزش در سطح استان یادآور شد: برای این منظور رایزنی‌های مختلفی انجام و مسابقات متعدد برگزار شده است و تلاش داریم تا در این راستا هم گام‌های اساسی برداشته شود.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری مازندران افزود: در طول سال گذشته مسابقات خوبی در سطح استان برگزار شد که برای برگزاری این رقابت‌ها همکاری خوبی در سطح شهرستان‌های مختلف انجام شده است و این امر امسال با قوت بیشتری در سراسر استان اجرایی می‌شود.

میری‌قلعه‌سری گفت: تلاش برای همه‌گیر و فراگیر کردن دوچرخه‌سواری در سطح استان مازندران از جمله برنامه‌های مهم ما در آغاز فعالیت تاکنون بوده است و این مهم با قوت در دست انجام است تا با کمک هم به سمت جامعه‌ای ایده‌‌آل و سالم گام برداریم.