انتخابی تیم ملی کاراته بانوان برگزار شد/زهره برزگر آمد !

با افزودن شدن شمار تازه ای از اردونشینان تیم ملی بخت های مازندران هم برای اینکه در جاکارتا نمایندگان بیشتری داشته باشد، افزوده شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،زهره برزگر که در دیگر در منهای ۵۵ کیلوگرم مبارزه نمی کند و یک وزن بالاتر آمده مسلط و پیروز ظاهر شد و به اردو در وزن ۶۱ کیلوگرم دعوت گردید. نمایش خوب و قدرتمند زهره برزگر خوشحال کننده بود چرا که تک طلایی جهانی کاراته مازندران در رده دختران تصمیم درستی گرفت و از وزن اول بالاتر آمد تا شانس های خود را برای پیوستن به تیم ملی بیشتر کند. در این وزن رزیتا علی پور همواره مدعی را هم داریم که خیال مان را آسوده می کند که قدرت در همین وزن برای مازندران می ماند.

مهشید یعقوبیان اما نتوانست در وزن به اضافه ۶۸ کیلوگرم پیروز ظاهر شود و شکست خورد تا در انتخابی ها فقط زهره برزگر را فاتح داشته باشیم که به فاطمه چالاکی در ۵۵ کیلوگرم و مبینا کاویانی در ۶۸ کیلوگرم و هم وزنی خود رزیتا علی پور اضافه می شود.

امیدواریم بیش از یک نفر در جاکارتا داشته باشیم. چالاکی که به مانند یک نماد مثل دو دوره قبل در بازی های آسیایی حضور دارد و توان گرفتن سومین مدالش را هم خواهد داشت. حق کاراته مازندران است که بیش از یک سهم داشته باشد.