امروز خونه به خونه و نساجی در گذرگاه ۳۱/دل و جان در گروی پیروزی

امروز یکی از چهار دیدار باقیمانده در لیگ دسته اول فوتبال کشور برگزار می شود و از حالا قلبمان تند تند می زند که نساجی و خونه به خونه این ایستگاه و گذرگاه شماره ۳۱ را هم به سلامت بگذرند و فرصت لیگ برتری شدن را دریغ نکنند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،امروز یکی از چهار دیدار باقیمانده در لیگ دسته اول فوتبال کشور برگزار می شود و از حالا قلبمان تند تند می زند که نساجی و خونه به خونه این ایستگاه و گذرگاه شماره ۳۱ را هم به سلامت بگذرند و فرصت لیگ برتری شدن را دریغ نکنند. آنها می توانند بطور همزمان روانه سطح بالاتری از فوتبال ایران شوند اما کار سختی پیش روی دارند.

نساجی در خانه پذیرای ماشین سازی تبریز است. تبریزی ها حتما در قائمشهر می جنگند اما تیم نکونام طراوت خوبی پیدا کرده و منسجم است. نساجی توانایی انجام حملات پردامنه و سپس ضربه زنی خوب را یافته و در دو دیدار اخیرش ۱۰ گل به رقبا زده که مایه هراس ماشین سازان خواهد بود.
نساجی این بازی را ببرد با اشتیاق و امید به باقی دیدارها برای لیگ برتری شدن می اندیشد اما تساوی و یا شکست روحیه تیم را در هم می شکند که شاید این فشار روانی تنها مشکل تیم باشد.
قطعا هواداران نساجی هیچ جای خالی نمی گذارند و بی امان حمایت می کنند تا نتیجه ای که می خواهیم رقم بخورد.

در انزلی دیداری نفس گیر و حیاتی انجام می شود‌. ملوان بندر انزلی خودش که شانسی ندارد اما می خواهد با نادر دست نشان بخت خونه به خونه را کم کند. روند مطلوب تیم و وضعیت فنی اش ما را مطمئن می کند که حتی ملوان را در انزلی تهدید می کنیم. بازیکنان تیم خونه به خونه می دانند که در آستانه رقم زدن یک کار تاریخی هستند. آنها برابر ملوان پیروز شوند صعودشان به لیگ برتر محرز خواهد بود، پس این ۹۰ دقیقه را از دست نمی دهند.

ما به صعود همزمان فکر می کنیم و بر این باوریم که خونه به خونه و نساجی می توانند دست در دست هم به لیگ برتر راه پیدا کنند و این وانفسای ۱۲ سال دلتنگی مازندران را از بین ببرند.