سومی شوق انگیز نماینده مازندران در لیگ برتر شمشیربازی/با ارش تا عرش!

از روز اول لیگ نشان دادند که می خواهند روی سکو باشند و حالا که لیگ برتر شمشیربازی سابر تمام شده، ارش مازندران سومین تیم برگزیده است. ماموریت این جوانان به خوبی انجام شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از روز اول لیگ نشان دادند که می خواهند روی سکو باشند و حالا که لیگ برتر شمشیربازی سابر تمام شده، ارش مازندران سومین تیم برگزیده است. ماموریت این جوانان به خوبی انجام شد.

تیم ارش(به معنای خرس در زبان سوادکوهی) با ترکیبی کاملا جوان و خوش آتیه روانه جدال بزرگترها شد و بازی های نزدیک و خوبی را سپری کرد، دست آخر هم این کاپ که در دستان معین عابدینی مربی تیم مازندران است بدست آمد؛ بدین معنا که نسل تازه شمشیربازی مازندران کارش را خوب بلد است و نتایجی دلنشین می گیرد.

در تصویر از راست میعاد عابدینی، امیرحسین شاکر، معین عابدینی، احمدرضا شهمیری، محمدحسین عابدینی و عرفان شکوهی را می بینید که در کسب این جایگاه خوب تلاش زیادی داشتند.

همین تیم در نوجوانان، جوانان و مسابقات قهرمانی کشور به اضافه کلاس A جهانی جوانان در تهران خوش درخشید و خوب ظاهر شد اما این یکی طعم لذیذی داشت که در سال های بعدی حتی می توان داعیه قهرمانی را با ارش تا عرش از حرف به عمل بدل کرد.

حتی در رده دختران نتایجی که بدست آمد خوب بود و در فلوره و اپه پنجم شدیم و نفراتی مثل رومینا حسن پور را معرفی کردیم.

لازم است از عموم بر و بچه های شمشیربازی استان تشکر کنیم از علی رمضانی رئیس هیات استان تا همه ارکان هیات در بخش های مختلف و از نادری رئیس هیات شهرستان ساری که جملگی برای تحقق این جایگاه خوب عاشقانه کوشیدند.