تقدیر عباس رحیمی از برترین های سال ۹۶ وزنه برداری

عباس رحیمی برای پاسداشت عملکرد درخشان هیات خود برنامه ای را برگزار نکرد و جشنی نگرفت تا هزینه های مربوط به این مراسم را هم به بهترین هایش در سال ۹۶ تقدیم کند‌.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،وزنه برداری مازندران باز هم سالی را گذراند دلچسب و موفق و به همین دلیل در رده بندی استان های برتر در مکان دوم ایستاد اگر چه با ارزیابی های مربوط به تیمداری در سطح لیگ برتر امتیازات بیشتر نصیب خوزستانی شد که مشارکت کمتری نسبت به مازندران در مدال آوری ها دارد.

عباس رحیمی برای پاسداشت عملکرد درخشان هیات خود برنامه ای را برگزار نکرد و جشنی نگرفت تا هزینه های مربوط به این مراسم را هم به بهترین هایش در سال ۹۶ تقدیم کند‌.

رئیس هیات وزنه برداری مازندران مبالغی را به منتخبین و برگزیدگان داد در حالیکه اکثریت هیات های ورزشی استان از تجلیل صرف نظر کرده و هیچ پاداشی را منظور نکرده اند!

هیات های برتر، بابلسر و چالوس بودند که مشمول پاداش قرار گرفتند که تقدیم مسلم حسین زاده و بابک میردار شد.

از جمع مربیان هم قاسم غزالیان، سعید سلامت، سعید حمزه نتاج و آیدین نصرتی به عنوان مربی سازنده پاداش دریافت کردند و از غلام اکبر نتاج به عنوان مربی نمونه تقدیر شد.

به سیاوش قربانی دبیر هیات و مسئول لیگ استان هم هدیه نقدی تقدیم شد.

اما مرتضی بیگلری، قاسمعلی محمد پور، امیررضا عسگری دون، امیر محمد چالاکی، اسماعیل رضا تبار، محمد توفیق پوزش، آرمان محمد زاده، امیرحسین سلامت، علیرضا یوسفی، محمد مویدی و حدیثه حاجی کناری ورزشکارانی هستند که با اهدای جوایز نقدی مورد تجلیل قرار گرفتند.

از وزنه برداری همدل مازندران ممنونیم که یک سال خوب و شایسته دیگر را برایمان رقم زد و از عباس رحیمی متشکریم که بی ادعا و سر و صدا قریب به یک دهه است که عناوین بی نظیر تقدیم ورزش استان کرده است.