گراپلینگ قهرمانی ۲۰۱۸ آسیا/با سه مدال مازنی ها سوم شدیم

نخستین حضور گراپلینگ ایران در قهرمانی آسیا با تلاش ارزشمند امیر عباس انوری مربی جوان و متعهد ممکن شد که نگذاشت این دوره مهم بدون درج نام کشورمان بگذرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حاصل کار بچه های مظلوم گراپلینگ مازندران همینگونه بوده که هر سال و در دوره های مختلف می درخشند اما کمتر از کار بزرگشان گفته می شود. آنها دوباره درخشیدند و این بار در قهرمانی آسیا.

نخستین حضور گراپلینگ ایران در قهرمانی آسیا با تلاش ارزشمند امیر عباس انوری مربی جوان و متعهد ممکن شد که نگذاشت این دوره مهم بدون درج نام کشورمان بگذرد.

پس از اینکه گراپلینگ سرگردان شد میان کشتی و ورزش های رزمی، گمان برده می شد که دوران افتخارات زیاد به سر آمده اما امیر عباس انوری پس از اینکه اتحادیه جهانی کشتی دعوت نامه مسابقات آسیایی را فرستاد، تیمش را برای این پیکارها جمع و جور کرد.

تیم ایران با هدایت انوری به بیشکک ۲۰۱۸ رفت تا در محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به میدان برود و نتیجه ای در خور هم کسب کند. سومی ایران در واقع نخستین سکونشینی در چند سال اخیر است که به همت نفرات اعزامی رقم خورد.

ستاره تیم ایران محمد جعفر انصاری تمام نشدنی و همواره مطمئن بود که طلایی شد. این بهشهری همه رقبایش را شکست داد و با صلابت قهرمان شد.

امیر هادی نژاد هم در هر دو استایلی که مسابقات برگزار می شد به میدان رفت و در دو روز مصاف سخت به یک نقره و یک برنز دست پیدا کرد تا ایران با همین سه مدال در قرقیزستان چشم نوازی کند.

گراپلینگ مازندران سال های موفق خود را ادامه داده و پس از طلای مهرداد فهیمی در مسابقات جهانی امسال، در پیکارهای آسیایی هم سه مدال بر سینه زد تا عملکرد خوب خود را در سال ۹۶ تکمیل کند و البته برای سال ۲۰۱۸ استارتی موفق بزند.