در آستانه سفر دولت ؛ ورزشگاه ۵ هزار نفری سیمرغ آماده افتتاح است

مازند اسپرت : فرماندار سیمرغ گفت: آمادگی داریم که ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان سیمرغ را در سفر هیئت دولت به استان به بهره‌برداری رسانیم.   به گزارش مازند اسپرت، فرج‌الله یدالله‌پور با اشاره به سفر هیئت دولت به مازندران اظهار کرد: آمادگی داریم که ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان سیمرغ را در سفر هیئت […]

010100مازند اسپرت : فرماندار سیمرغ گفت: آمادگی داریم که ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان سیمرغ را در سفر هیئت دولت به استان به بهره‌برداری رسانیم.

 

به گزارش مازند اسپرت، فرج‌الله یدالله‌پور با اشاره به سفر هیئت دولت به مازندران اظهار کرد: آمادگی داریم که ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان سیمرغ را در سفر هیئت دولت به استان به بهره‌برداری رسانیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سیمرغ ظرفیت و استعداد بالای ورزشی دارد، افزود: این شهرستان جوانان با استعدادی دارد که باید زیرساخت‌های ورزشی را برای آنها فراهم کنیم.

فرماندار سیمرغ با بیان اینکه تعامل دولت و ملت در دو سال گذشته مطلوب بوده است، گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نام‌گذاری شد ما شاهد تعامل بسیار خوب بین مردم  به ویژه مردم این شهرستان با دولتمردان هستیم.

یدالله‌پور ادامه داد: عملکرد دولت در حوزه داخلی نیز رضایت‌بخش است، اجرای طرح تحول نظام سلامت نیز موجب کاهش هزینه‌های درمان شده و مردم از اجرای این طرح رضایت دارند.