حلاجی: عدم حضور تاسیسات در لیگ برتر هنوز قعطی نشده است/ در لیگ برتر بمانیم با همین کادر ادامه می‌دهیم

مدیر عامل باشگاه تاسیسات دریایی گفت: باشگاه تاسیسات دریایی یک باشگاه پروژه محور است و هزینه‌ها به عهده خودش است به همین دلیل برای حضور در لیگ برتر منتظر تصمیمات هیأت مدیره هستیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مجید حلاجی  در مورد بحث منحل شدن تیم تاسیسات دریایی گفت: همانطور که اطلاع دارید باشگاه تأسیسات ۶ سال است که در بحث ورزش به خصوص فوتسال فعال است، ما از ابتدای سال ۹۱ وارد لیگ دسته اول شدیم و تا به امروز هم در لیگ برتر حضور فعالانه داشتیم و فعلا این موضوع در حد حرف در مجمع بوده است.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر در مورد عدم حضور و یا حضور در لیگ برتر ابلاغی به ما نشده و این خبر هنوز قطعیت نیافته است. فقط در مجمع عمومی هیأت مدیره این موضوع بحث شده و علت این تصمیم مشکلات مالی تأسیسات بوده است به این دلیل که باشگاه تأسیسات دریایی یک باشگاه پروژه محور است و خود این باشگاه باید هزینه‌هایش را متقبل شود و از طرف هیچ ارگان دولتی حمایت نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه تأسیسات دریایی در پاسخ به این سوال که در صورت حضور در لیگ برتر، تأسیسات با همین کادر فنی ادامه می‌دهد یا دستخوش تغییرات می‌شود، گفت: در صورت حضور در لیگ برتر ما تغییراتی در کادر فنی نداریم  و با همین کادر ادامه می دهیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم مسئولان ورزش حداقل یک نیم نگاهی هم به فوتسال داشته باشند به این دلیل که فوتسال در حال حاضر در کشور ما مظلوم واقع شده و اکثر تیم‌هایی که در لیگ برتر ایران  هستند در  بخش خصوصی فعال هستند و مسئولان این بخش حداقل انتظار و کمک مالی دارند و یا حتی در بخش جذب اسپانسر و پخش مستقیم بازی‌ها به این باشگاه‌ها کمک شود

 

/فارس