خداپرست: شاگردانم مقابل تجربه بالای بازیکنان سرمایه کم آوردند /باخت‌های پیکان تقصیر اکبری نیست

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: شاگردانم مقابل تجربه بالای بازیکنان سرمایه کم آوردند و متحمل شکست شدیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ساسان خداپرست پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل بانک سرمایه اظهار کرد: از عملکرد بازیکنانم فقط در ست سوم راضی هستم اما در ست‌های اول و دوم نتوانستند عملکرد راضی کننده ای ارائه کنند. البته شاگردانم در این بازی در مقابل تجربه بالای بازیکنان سرمایه نیز کم آوردند.
وی درباره بازی های شهرداری ارومیه در ادامه فصل گفت: پیش از مرحله پلی آف، پنج بازی دیگر داریم که دو مسابقه آن در ارومیه برگزار می‌شود. باید در مسابقات خانگی خود نتیجه بگیریم تا به حضور در مرحله پلی آف امیدوار بمانیم.
خداپرست درباره استعفای پیمان اکبری از سرمربیگری تیم پیکان گفت: اکبری از بازیکنان و مربیان خوب والیبال ایران است که سال ها برای باشگاه پیکان زحمت کشید. باید این سرمایه حفظ شود. متاسفانه بعضی باشگاه ها مشکل دارند، این مشکل به بازیکنان نیز منتقل می شود اما همه چیز از چشم سرمربی دیده می شود.

وی افزود: باخت های پیکان مطمئنا تقصیر آقای اکبری نیست اما سیبل اول در مشکلات همیشه سرمربی است. باشگاه ها کوتاهی می کنند و به این خاطر، بازیکنان دچار مشکل می شوند و خوب بازی نمی کنند اما یقه سرمربی را می گیرند. همه ما پیمان اکبری را دوست داریم و می دانیم خیلی زود به والیبال بر می‌گردد.
سرمربی شهرداری ارومیه درباره مشکلات مالی این باشگاه گفت: بازیکنان در این فصل دو درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اند. با وجود وعده هایی که داده شده بود، حتی یک ریال هم پرداخت نشده است. وقتی بازیکن پول نمی گیرد طبیعی است با آمادگی بازی نمی کند. بازیکنان درآمد دیگری غیر از والیبال ندارند و بدون دریافتی، از نظر روحی دچار مشکل می شوند.
وی درباره صدور حکم شکایت تراویسا گفت: این مسئله هم تقصیر مدیرعامل قبلی باشگاه و به خاطر کوتاهی احد یوسفی به وجود آمده است. یوسفی دشمن والیبال ارومیه است.

 

/فارس