اگر بنا بر جدایی است گل‌محمدی باید مسالمت‌آمیز از تراکتورسازی برود/ دنیزلی گزینه نهایی ماست

عضو هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: گل‌محمدی باید در ابتدا به تبریز بیاید و دلیل عدم حضورش در تمرینات را بگوید تا اگر قرار است قطع همکاری هم صورت بگیرد در فضایی مسالمت‌آمیز و دوستانه این اتفاق رخ دهد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عباس الیاسی  در خصوص جلسه امروز هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: جلسه خوبی برگزار کردیم و در خصوص همه مباحث مرتبط با باشگاه تراکتورسازی بحث و بررسی صورت گرفت. من هم به عنوان عضو کوچک این باشگاه اعلام می‌کنم که دغدغه‌های تراکتورسازی یک دغدغه ملی است چرا که این باشگاه از باشگاه‌های قدیمی و بزرگ فوتبال ایران است که میلیون‌ها نفر با نتایج خوبش شاد و با نتایج بدش ناراحت و غمگین می‌شوند. تلاش اعضای هیأت مدیره همواره بر این بوده تا تیم فوتبال تراکتورسازی در اوج باشد و کسی نمی‌تواند کتمان کند که در کنار تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال تیم فوتبال تراکتورسازی هم نقش بسزایی دارد بنابر این نمی‌توانیم بگوییم مشکل تراکتورسازی مهم نیست و از کنارش به راحتی بگذریم، امروز هم در خصوص صورت‌های مالی و مباحث بودجه و مالیاتی بحث و بررسی صورت گرفت و موارد مختلفی را ارزیابی کردیم.

وی درباره بحث تغییر کادر فنی در تراکتورسازی افزود: یحیی گل‌محمدی از ملی‌پوشان و فوتبالیست‌های خوش‌نام کشورمان است که سابقه خوبی هم در پرسپولیس دارد او چهره شناخته شده‌ای است، البته مشکلاتی وجود داشت و به دلیل عدم نتیجه‌گیری هواداران ناراضی بودند که ما حق را به آنها می‌دهیم برای تراکتورسازی ۵ گزینه مطرح شد که در نهایت روی ۲ گزینه به جمع‌بندی رسیدیم و الکساندر نوری و مصطفی دنیزلی نام‌هایی بودند که جمع‌بندی روی آنها صورت گرفت اما در نهایت روی نام دنیزلی موافقت بیشتری صورت گرفت و قرار شد مذاکرات نهایی را با او انجام دهیم. به هر حال دنیزلی سال‌ها در پاس و پرسپولیس حضور داشته و فوتبال ایران را می‌شناسد و به آن احترام می‌گذارد و می‌تواند کمک‌حال تیم تراکتورسازی در این شرایط باشد. جلسه ما هم برای رفع دغدغه هواداران تراکتورسازی است و باید تلاش کنیم تا این تیم به اوج برسد چرا که تراکتورسازی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیاست که نیاز به تقویت دارد، در برخی پست‌ها این کمبودها را مشاهده کردیم و یک روزهایی هم برخلاف روند بازی تراکتورسازی نتیجه را واگذار کرد. امیدوارم که در نهایت نقاط ضعف حل شود تا این تیم پر هوادار در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با قدرت به کارش ادامه دهد

عضو هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: گل‌محمدی از مربیان با شخصیت فوتبال ماست اما باید ابتدا به تبریز بیاید و مذاکرات خود را انجام دهد و دلیل عدم حضورش در تمرینات را بگوید. اگر قرار بر قطع همکاری هم هست این مسئله با گفتمان و در فضایی دوستانه باید انجام شود. البته مجتبی حسینی دستیار گل‌محمدی که از چهره‌های شناخته شده فوتبال است و سابقه سرمربی‌گری ذوب‌آهن را هم در کارنامه دارد در تراکتورسازی کارش را ادامه خواهد داد و از او خواستیم تا به کارش ادامه دهد.

 

/فارس