آمادگی شصت درصدی کاله مازندران برای حضور درلیگ برتر/ بهروز عطایی:هدفمان حضور در میانه جدول است

مازند اسپرت :تمرینات کاله مازندران این روزها در سالن پیامبر اعظم آمل در حال پیگیری است و بازیکنان این تیم با جدیت خود را برای فصل پیش رو آماده میکنند. به گزارش مازند اسپرت ؛ کادرفنی تیم کاله با فشار بسیار زیاد و طاقت فرسا در تمرینات بر روی بازیکنان سعی در آماده کردن تیم […]

kaalleeehمازند اسپرت :تمرینات کاله مازندران این روزها در سالن پیامبر اعظم آمل در حال پیگیری است و بازیکنان این تیم با جدیت خود را برای فصل پیش رو آماده میکنند.

به گزارش مازند اسپرت ؛ کادرفنی تیم کاله با فشار بسیار زیاد و طاقت فرسا در تمرینات بر روی بازیکنان سعی در آماده کردن تیم دارند.

ترکیب احتمالی کاله مازندران تقریبا مشخص شده و زرد و سبز پوشان دیار مازندران در صدد جذب یکی دو يار دیگر هستند تا ترکیب تیم را تکمیل کنند و پرونده جذب بازیکن برای آن ها بسته شود.

نیکو فریکس،صابر نريمان نژاد،علی شفيعی،علیرضا جدیدی،ولی علیپور،شاهین مظلوم،رضا قرا،آرمين رنجبر،سعید شیرودی،حسين امیری،مرصاد آقاجانی،رافع طبری و عبدالله حبیبی بازیکنانی هستند که تا بدین لحظه به جمع اردو نشينان یاران عطایی پیوسته اند.

شامگاه روز یکشنبه پس از تمرین تیم کاله که بیش از دو ساعت به طول انجامید بهروز عطایی سرمربی کاله در گفت و گو اختصاصی با مازند اسپرت درباره اوضاع تیم کاله بیان داشت:فعلا از روند آماده سازی تیم رضایت داریم و حدودا بیست روز است که تمرینات را آغاز کرده ایم و با توجه به اینکه کمی دیر استارت زده ايم مجبوريم با فشار بیشتری کار را ادامه دهیم تا این جای کار هم حدودا به آمادگی شصت درصدی رسیده ايم و امیدواریم تا دو هفته آينده به آمادگی کامل برسیم تا بتوانیم بازی های تدارکاتی را هم در دستور کار قرار دهیم.

عطایی ادامه داد:طبیعتا فشار کار بسیار بالاست ولی بازیکنان این فشار را تحميل کرده و برای آمادگی کامل تلاش بسیاری میکنند تا بتوانیم تیم را به بهترین شکل آماده بازی های لیگ برتر کنیم.

سرمربی کاله مازندران در پاسخ به اهداف کاله و اینکه آیا برای رفتن روی سکو تیم را میبندد اذعان داشت:خیر هدف باشگاه کاله برای فصل پیش رو حضور در میانه های جدول است چراکه تمرکز خود را روی ساخت سالن ده هزار نفری گذاشته است و ما نیز بر همبن اساس تیم را بسته ايم و اکثر بازیکنان جذب شده نیز از بازیکنان بومی هستند.

یکی از موفق ترين مربیان سال های اخیر والیبال کشور درباره اینکه تیم های مدعی ترکیب خود را کامل کرده اند کاله چه برنامه ای برای بستن لیست خود در فصل نقل و انتقالات دارد گفت:ترکیب ما تا حدود زیادی مشخص شده است و فقط یکی دو بازیکن دیگر در برنامه جذب ماست که با توجه به بودجه در اختیار خود در صدد جذب بازیکنان مدنظر هستیم.

بهروز عطایی در پایان صحبت های خود در پاسخ به اینکه لیگ فصل آینده با حضور چند تیم برگزار خواهد شد افزود:به احتمال زیاد چهارده تیم در لیگ آینده حضور خواهند داشت که در غالب یک گروه تیم ها به مصاف هم خواهند رفت.