مسابقات چند جانبه تکواندو (کیورگی – پومسه) پسران /عکاس : سیاوش زمانراده

پس از ده سال با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات تکواندو شهرستان رامسر مسابقات چند جانبه تکواندو (کیورگی – پومسه ) پسران درردههای سنی نونهالان ، نوجوانان و جوانان درروز پنج شنبه سی ام آذرماه به منا سبت میلاد ا امام حسن عسگری ( ع ) درسالن تختی رامسر برگزار شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سالها بود که تکواندو در شهرستان رامسر بارکود مواجه شده بود و با درایت ریاست کاردان اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر تغیراتی درسطح هیات شهرستان بوجود آمد . و حال برگزاری یک تورنمت مهم نشان داد که استعدادهای فراوانی دراین شهرستان وجوددارد .
ریاست اداره ورزش وجوانان شهرستان رامسر در گفتگو با خبرنگار ما گفت : رشته تکواندو یکی از رشته هایی است که درمنطقه غرب مازندران از جمله رامسر توانایی رسیدن به مقامهای کشوری و حتی آسیایی را دارد .در همین راستا ضمن برگزاری جلسات متعدد به این نتیجه رسیدیم که درراس این هیات تغیراتی بوجود آوریم .
ابراهیم گلدشتی افزود :ضمن تشکر از زحمات چندین ساله جناب ذوقی و با دعوت از مهندس سعید صفاتی عضو محترم شورای شهررامسر ایشان را بعنوان ریس هیات تکواندو انتخاب کردیم .
و با همکاری مربیان و داوران وپشتکار همه ورزشکاران حرکت به سمت قهرمانی را آغاز کردیم و امیدواریم نتایج خوبی را شاهد باشیم .

وی درادامه یا دآورشد : این حرکت بابرگزاری مسابقات چند جانبه پسران برای اولین بار دررامسر آغاز شد .و پس از مد ت ها این رشته المپیکی تو سط مردم مورد استقبال قرار گرفت . و این مسابقات نشان داد اگر بخواهیم می توانیم با همرهی مربیان با دانش سرعت بیشتری را درراه پیشرفت این ورزش داشته باشیم .
گلدشتی در پایان از تمام کسانی که درراه برگزاری این رویداد مهم همکاری کردند تشکر و قدرانی کرد .
اما سعید صفاتی ریاست هیات تکواندو شهرستان رامسر درباره این مسابقه به خبرنگار ما گفت :
پس از ده سال با همکاری اداره ورزش وجوانان شهرستان رامسر یک دو ره مسابقه چند جانبه تکواندو پسران ( کیورگی – پومسه ) رو ز پنج شنبه سی ام آذر ماه به مناسبت میلاد امام حسن عسگری ( ع ) درسالن تختی رامسر برگزار کردیم .

وی افزود : دراین تورنمت . صد وده هنرجو و پانزده باشگاه از غرب مازندران و از شهرستانهای چالوس ، تنکابن ورامسر و شهر های شیرودخرم آبادتنکابن و کتالم رامسرحضور داشتند .
وی افزود : این رویداد از ساعت نه صبح تا پنج عصر همزمان در دو شیا بچانگ و بات حضور داوران بین المللی از چالوس و تنکابن برگزار شد . که در مجموع صد وبیست حکم و مدال طلا و نقره و برنز توزیع شد .

صفاتی درادامه یاد آور شد : در ماه گذشته خانم عادله شعبانپور تنوانست عنوان نایب قهرمانی کشور را بدست آورد . و ما امیدواریم در آینده نزدیک با بر گزاری چنین تورنمتی ها بتوانیم این ورزش المپیکی را در شهرستان رامسر توسعه دهیم .و با تلاش مربیانمان این افتخارات تکرار کنیم .

ریاست هیات تکواندو شهرستان رامسر در پایان از حضور گرم فرماندار ، بخشدار ، ریاست شورای شهر رامسروهمکاری گرم ریاست اداره رزش و جوانان شهرستان رامسر ، همکاران اداره ورزش و جوانان ، مدیریت مجموعه تختی رامسر ، جمعیت هلال احمر رامسر و داوران و مربیان باشگاه های شرکت کننده و اولیای هنر جو یان تشکر و قدرانی کرد و ابزار امید واری کرد این و رزش المپیکی در غرب استان ستاره هایی همچون فرزان عاشورزاده را به کشور تحویل دهد