معرفی اعضای اصلی و هیات رئیسه کشتی شهرستان رامسر

اعضای اصلی و هیات رئیسه کشتی شهرستان رامسر با حضور مسئولین معرفی شدند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،روز گذشته درتالار و رستوران خلج جلسه معرفی اعضای اصلی و هیات رئیسه کشتی شهرستان رامسر با حضور فرماندار ، بخشدار ، شهردار ، اعضای شورای شهررامسر، ریاست اداره ورزش وجوانان شهرستان رامسر و چهره نامی استان مازندران میرعمادیان بعنوان نماینده هیات کشتی استان و جامعه کشتی شهرستان رامسر برگزارشد .

این جلسه با تلاوت قر آن و پخش سرود ملی آغاز شد و سپس علی لاریجانی ریاست هیات کشتی شهرستان رامسر ضمن عرض خیر مقدم به تشریح فعالیتهای کشتی شهرستان دردو سال گذشته پرداختند .

لاریجانی دراین نشست نیز به بر گزاری مسابقات کشتی در سالن تختی رامسر به مناسبتهای مختلف اشاره کرد مسابقاتی که قبل از حضور وی برگزار نمی شد و با برگزاری این مسابقات خون دررگ کشتی رامسر پس از سالها جاری شد .

اما فرماندررامسر در این جلسه گفت : اززمانی که علی لاریجانی سکان هدایت کشتی شهرستان رامسر قرار گرفت پیشرفتهای مهمی در کشتی شهرستان رامسر مشاهده کردیم .
اما مهمتر از این پیشرفت و دستاورد آرامشی بود که به جامعه کشتی شهر ستان رامسر ترزیق شد .
محمد آزاد افزود : همه درجریان هستیم که مدتها بود که شرایط این ورزش در شهرستان رامسر مناسب نبود و کش قوسهایی فراوانی داشت .

وی درادامه عنوان کرد : اما با قبول مسئولیت جناب لاریجانی آرامش نسبی به این و.رزش با کمک و اتحاد همه دوستان ترزیق شد . باور مااین است این اتفاق با کمک همه جامعه کشتی شهرستان رامسر رخ داده است . و الحمدالله اتحاد در این ورزش بوجود آمد .

فرماندار شهرستان نیز این نکته یا دآور شد : که ورزش در شهرستان رامسر خیلی جای نگرانی ندارد . گر چه ما انتظار داریم آنچه را که داریم توسعه دهیم . ودررده های کشوری و حتی و آسیایی و جهانی شهرستان رامسررا درورزش مطرح کنیم .

وی در پایان خاطر نشان کرد : مهم نیست که درچه پستی قرار گرفتیم مهم این است که در جایگاهی که هستیم برا ی اعتلای اهدافمان تلاش کنیم . انتظار داریم همه به اتحاد و اعتلای درورزش شهرستان کمک کنیم . و مطئن باشید هیچ شهرستانی و هیچ جامعه ای از اختلاف سود نمیبرد مهمترین عامل تو سعه هر عاملی در شهرستان و حدت آن جامعه است .
ما انتظارداریم تمام مردم دراین راستای تلاش کنیم .
و به آقای لاریجانی تو.صیه می کنیم قدراین پیشکسوتان بداند و با همدلی همه برای پیشرفت و موفقیت کشتی شهرستان تلاش کنند .

اما پخش از سخنان فرماندار و نکاتی که میر عمادیان نماینده هیالت کشتی استان مازندران به آن اشاره کرد .
اما درادامه اعضای اصلی کشتی شهرستان رامسر با حکم علی لاریجانی معرفی شدند :

-۱محمدرضارضی کاظمی (نائب رییس)
۲-علی خلعتبری (دبیر هیئت )
۳-عباس عسگریان (امور مالی)
۴-ابوذرشعبانیان (روابط عمومی)
۵-محمدزحمتکش (کمیته انضباطی)
۶عباس زبرجد(کمیته انضباطی)
۷-علیرضا مقبل دوست (مسئول کمیته فنی مسابقات)
۸- حسن گل دشتی کمیته داوران
۹- هاتف باقرسلیمی (کمیته پزشکی)
درادامه نیز اعضای هیات رئیسه کشتی شهرستان رامسر معرفی شدندکه در این میان میتوان به مظاهر باقرسلیمی شهرداررامسر ، مهندس مبشری عضو شورای شهر کتالم وسادات شهر و پیشکسوتان کشتی این شهرستان اشاره کرد .
درپایان نیز از تلاشهای دکتر مجتبی حسن نژاد دبیر سابق هیات کشتی شهرستان رامسر تقدیر شد . و این نشست با گرفتن عکس یا دگاری پایان یافت .
امیدواریم اتحاد همیشه در جامعه کشتی شهرستان رامسر وجودداشته باشد . و همانطوری که فرماندار شهرستان اشاره کرد همه برای اعتلای این ورزش تلاش کنند