نشست فصلی اداره ورزش وجوانان با روسای هیاتهای ورزشی در رامسر

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان رامسر : برنامه ریزی رکن اصلی رسیدن به قهرمانی است .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نشست فصلی اداره ورزش وجوانان با روسای هیاتهای ورزشی روز گذشته درسالن اجتماعات شهرداری رامسر با حضور فرماندار رامسر ، شهرداررامسر و ریس و کارکنان اداره ورزش وجوانان شهرستان رامسر و روسای هیتهای ورزشی این شهرستان برگزارشد .
دراین نشست فرماندررامسر با تاکید به این مساله که اگر جوانان ما به ورزش روی بیاورند از آسیب های اجتماعی دور خواهد ماند گفت : ورزش نیاز اساسی یک جامعه است و انسانها درتمام سنین
با ید به ورزش توجه ویژه ای کنند . و این را بدانند ورزش می توانند رکن اصلی سلامتی باشد .
وی درادامه افزود : گسترش مواد مخدر بین نسل جوان به عنوان یک آسیب اجتماعی است که باید امر ورزش در جامعه بیش از پیش ترویج داده شود و امکانات مناسب نیز بوجود آید.یقینا ” اگر جوانان ما به ورزش روی بیاورند از آسیب های اجتماعی به دور خواهند ماند .
محمد آزاد درادامه یا دآورشد : شناسايي ظرفيت‌هاي موجود در شهرستان براي برگزاري مسابقات ورزشي در سطح استاني، كشوري و حتي بين‌المللي از موضوع‌هاي مهمي است كه بايد در شوراي ورزش بررسي و پيگيري شود. فرماندار رامسر تصريح كرد: رامسر به دليل نزديكي به پايتخت و همچنين داشتن طبيعتي بكر و زيباييهاي وصف ناشدني ميتواند خاستگاه قابل توجهي حتي براي برگزاري كمپ‌هاي آموزشي ورزشكاران باشد چرا كه هم زيباييها و ظرفيت‌هاي رامسر قابل مقايسه با كشورهاي خارجي نيست و هم اينكه ميتوانيم اين تمرينات ورزشي را در كشور خودمان برگزار كنيم.
به گزارش از شهرستان رامسر، ابراهیم گلدشتی در این نشست گفت : با توجه به روند قهرمان‌سازی در جامعه امروزی باید زیربنا و زیرساخت‌های بخش ورزش را تقویت کنیم. وی با تاکید بر اینکه ما باید برای رسیدن به قهرمانی باید برنامه ریزی داشته باشیم و برنامه ریزی رکن اصلی قهرمانی تاکید کرد :
دورنما ما حضور یک نماینده درالمپیک بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ و همچنین کسب یک مدال در بازیهای آسیایی سال ۲۰۲۲ میباشد .
وی با اشاره به اینکه در نظر داریم تا سالن ورزشی ۲ هزار نفری را در شهرستان احداث کنیم، اظهار کرد: برای تحقق این هدف نیاز به داشتن زمین ۵ هزار متری داریم که در تهیه این زمین به نتیجه نرسیدیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر اظهار کرد: با داشتن زندگی اداری امروز، جامعه به سمت بی‌تحرکی رفته و باید تلاش شود تا در تفکر مردم ورزش کردن را نهادینه کنیم.
گلدشتی تصریح کرد: با وجود تصویب اعتبار ۴۰۰ میلیونی در جلسه شورای ورزشی شهرستان فقط صد سی و پنج میلیون بصورت اورا ق بهادار به شهرستان رامسر اختصاص داده شده است .
که امیدواریم با تلاش فرمانداررامسر این مبلغ به صورت نقدینگی در اختیاربگیریم .تا بتوانیم با استفاده و توان پیمانکارشهرستان رامسر مشکلات سالن های ورزشی رامسر را حداقل حل کنیم .
ابراهیم گلدشتی در پایان با اشاره به اینکه ارتباط اداره با هئیتهای ورزشی با توجه به نبو د فضای مناسبی برای تشکیل دفتر هیتهای مختلف ورزشی شهرستان رامسر کم است این نکته را یا دآور شد : که در تلاش هستیم که از ابتدای زمستان امسال دفتر مشتر ک هیاتهای ورزشی رامسر تاسیس کنیم . تا ارتباط هیتها ورزشی رامسر بااداره ورزش از این طریق برقرارشود .

دراین نشست نیز مظاهر باقرسلیمی شهرداررامسر نیز حضورداشت که این نکته اشاره کر د که من یک شهر دار ورزشی هستم و اکثر ورزشها زیر نظر دارم البته به فوتبال علاقه خاصی دارم . در نظر داریم بزودی با هماهنگی شورای شهر باشگاه فرهنگی ورزشی شهر داری رامسر را تشکیل دهیم تا بتوانیم از این طریق در حد توانمان به هیتهای ورزشی شهرستان کمک کنیم . ضمنا ” بزودی سوله ورزشی دررضی محله تاسیس خواهیم کرد که این فضارا نیز سعی می کنیم در اختیار هئیتهای ورزشی شهرستان قرار دهیم .
این نشست که با گرفتن عکس یاد گاری درحیاط شهر داری رامسر پایان یافت .