کسب رتبه دوم هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری مازندران در ارزیابی فدراسیون

مازند اسپرت : رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری مازندران گفت: در ارزیابی فدراسیون هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری مازندران با ۷۷۰ امتیاز در جایگاه دوم جای گرفت.   به گزارش مازند اسپرت ؛علیرضا یگانگی با اشاره به موفقیت این هیئت در سطح کشور بیان داشت: طی ارزیابی و عملکرد فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری در سال ۹۳ […]

4555مازند اسپرت : رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری مازندران گفت: در ارزیابی فدراسیون هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری مازندران با ۷۷۰ امتیاز در جایگاه دوم جای گرفت.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛علیرضا یگانگی با اشاره به موفقیت این هیئت در سطح کشور بیان داشت: طی ارزیابی و عملکرد فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسواری در سال ۹۳ هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری مازندران با ۷۷۰ امتیاز پس از خوزستان در جایگاه دوم کشور قرار گرفت.

وی گفت: در این ارزیابی صورت گرفته از سوی فدراسیون خوزستان با ۷۷۵ امتیاز در جایگاه نخست و مازندران و سیستان‌ و بلوچستان با ۷۷۰ امتیاز دوم و سوم شدند.

یگانگی اظهار کرد: براساس ارزیابی شش هیئت خوزستان، مازندران، سیستان‌ و بلوچستان، خراسان‌رضوی، فارس و همدان به عنوان شش هیئت برتر فدراسیون در سال ۹۳ انتخاب شدند.