مهاجری: به دنبال برگزاري بازي به صورت رايگان هستيم/اميدواريم طلسم پيروز نشدن مقابل نفت را بشكنيم

سرمربي تيم فوتبال پديده گفت: آماده هستيم تا تيم نفت را در مشهد شكست دهيم و شرايط خود را بهبود بخشيم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از مشهد محمد رضا مهاجری امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران اظهار کرد: تغییر مکان محل برگزاری بازی از ورزشگاه امام رضا به ورزشگاه ثامن سبب می‌شود تا تماشاگران کمتری از این دیدار دیدن کنند، چرا که مردم باید مسیر دوری را تا ورزشگاه پیمایند.
وی ادامه داد: این بازی برای ما سخت است چرا که هم سه بازیکن اصلی تیم یعنی صادقی، خانزاده و ایمانی محروم هستند و هم چند بازیکن مصدوم مثل مرادمند، عباسیان، گرامی را داریم که کار ما را سخت می‌کنند.
مهاجری اظهار کرد: سعی کردیم در این فاصله کوتاه مشکلات خود و تیم را رفع کنیم. این طور نیست که فکر کنیم چون نفت از نظر مدیریتی وضعیتی خوبی ندارد و حاشیه دارد ، نمی‌تواند بازی خوبی هم ارائه دهد.

سرمربی تیم پدیده گفت: تیم نفت در هر شرایطی بازی خوبی را انجام می‌دهد و کار ما مقابل آنها سخت است و امیدواریم طلسم باختن مقابل این تیم را بشکنیم. آماده هستیم تا تیم نفت را در مشهد شکست دهیم و شرایط خود را بهبود ببخشیم.
وی همچنین درباره برگزاری مسابقه فردا به صورت رایگان گفت: ما رایزنی خود را با هیات فوتبال استان انجام دادیم تا بازی رایگان برگزار شود چرا که نیاز به تماشاگر داریم آن هم در ورزشگاهی که خارج از شهر است و امیدوارم این اتفاق بیفتد و مردم بدون دغدغه برای تماشای بازی به ورزشگاه بیایند.
مهاجری همچنین درباره پیش‌بینی‌اش از حضور تیم ملی در جام جهانی اظهار کرد: من فکر می‌کنم تیم ملی به مرحله دوم راه پیدا کند البته باید منتظر قرعه‌کشی باشیم اما آن چیزی که مشخص است پتانسیل بالای تیم ملی و کی روش است.

/فارس