در تورنمنت چهارجانبه شهدای غواص آمل ؛ تیم آکادمی مهدوی کیا قهرمان شد

مازند اسپرت :تیم فوتبال آکادمی مهدی مهدوی کیا در تورنمنت چهارجانبه شهدای غواص که در شهرستان آمل برگزارد، قهرمان شد.   به گزارش مازند اسپرت، در دیدار نهایی این رقابتها که در رده سنی کمتر از ۱۳ سال در ورزشگاه کارگران اجوارکلا شهرستان آمل برگزارشد، عصر سه شنبه تیم آکادمی مهدوی کیا با نتیجه ۳ […]

1مازند اسپرت :تیم فوتبال آکادمی مهدی مهدوی کیا در تورنمنت چهارجانبه شهدای غواص که در شهرستان آمل برگزارد، قهرمان شد.

 

به گزارش مازند اسپرت، در دیدار نهایی این رقابتها که در رده سنی کمتر از ۱۳ سال در ورزشگاه کارگران اجوارکلا شهرستان آمل برگزارشد، عصر سه شنبه تیم آکادمی مهدوی کیا با نتیجه ۳ بر یک تیم منتخب منطقه ۳ را شکست داد و جام قهرمانی این تورنمنت را بالای سر برد.


عصرسه شنبه ودر دیدار رده بندی این تورنمنت تیم های بازرگانی وشتانی آمل میزبان تورنمنت ودرخشان نور برای کسب مقام سومی به مصاف هم رفتند که تیم میزبان با پیروزی ۲ بر یک در رده سوم ایستاد.

درتورنمنت چهارجانبه فوتبال رده سنی کمتر از ۱۳ سال شهدای غواص ، تیم های آکادمی مهدوی کیا ، بازرگانی وشتانی آمل ، منتخب منطقه سه مازندران و تیم درخشان نور به میزبانی تیم بازرگانی وشتانی آمل با هم رقابت کردند.

تیم باشگاه بازرگانی وشتانی آمل در سالهای اخیر در تیمداری فوتبال در شهرستان آمل قدم های مثبتی برداشت به طوری که تیم فوتبال این باشگاه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور هفته گذشته در تهران با نتیجه ۴ برصفر مغلوب تیم لیگ برتر سایپا شد.